"צמד ילד" בקליפ חדש לסינגל "אעופה"

צמד הילדים המצליח בקליפ חדש לסינגל שיצא לפני כחודש "אעופה אשכונה" כתגובה של המפיקים ישי לפידות ואריה הנץ להחלטה ההזויה של אונסק"ו בנוגע לירושלים (קליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(יח"צ)
ביום חמישי בערב השתתף הזמר ישי לפידות בשעור התנ"ך המסורתי אצל רוה"מ ורעייתו והאזין ברוב קשב לראש הממשלה זועק מנהמת ליבו על ההחלטה ההזויה של אונסקו.
ישי הציע להתארגן במהירות ולצאת ולצלם בהפקת בזק את הקליפ של הסינגל החדש של צמד ילד "אעופה" במקום המקודש ביותר לעם היהודי מימים ימימה.
המפיק אריה הנץ נענה ואמר מיד "אני חושב שאין כמו עדות של ילדים יהודים הממשיכים את מסורת אבותיהם על כך שירושלים ומקום המקדש הם המקומות הכי מחוברים וקדושים לעם היהודי מאז ומעולם".
את המלים ל"אעופה אשכונה" כתב סבו של ה"באבא סאלי" זי"עא - המקובל ר' יצחק אבוחצירה זצ"ל. בשיר ובקליפ מתארח הפייטן אפי דוייב ובהפקתו המוזיקלית של שרולי ברונכר.

הרכב הילדים "צמד ילד" בהפקתו של אריה הנץ ובניהולו האומנותי של ישי לפידות הינו מהרכבי הילדים המצליחים ביותר בישראל כיום . הצמד פרץ לתודעה עם מיליוני צפיות "יוטיוב" לביצועים שלהם לשירים "מתנות קטנות" ו "מודה אני". לאחר שבשלוש השנים האחרונות הופיעו צמד הילדים דניאל קריטנברג ודביר תיק הכישרוניים בבמות רבות בארץ ובעולם, נערכו לאחרונה חילופי משמרות בהרכב המצליח ואת מקומם תופסים צמד ילדים חדשים: רועי אלקיים ויונתן זיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר