אסון בהודו: ישראלי נהרג לעיני אשתו

מטייל ישראלי נפל ממצוק בצפון הודו בעת שהיה בטיול עם אשתו וזוג ישראלי נוסף, רק לאחר יממה הצליחה אשתו להגיע לעיר עם קליטה סלולרית ולדווח על האסון (חדשות, בעולם)

אריאל פריימן (מתוך פייסבוק)

אסון בהודו: אריאל פריימן, מטייל ישראלי בשנות ה-50 לחייו מקיבוץ ניר צבי, נהרג אתמול (שלישי) לאחר שנפל ממצוק בצפון הודו. פריימן טייל יחד עם אשתו וזוג מטיילים נוספים בעת שנפל ונהרג. רק היום (רביעי) הצליחו אשתו וזוג המטיילים להגיע לאזור עם קליטה סלולרית ולדווח על האסון.

גופתו של פריימן חולצה מאתר האסון רק היום אז פנתה אשתו לתחנת משטרה בעיר הסמוכה אוטרקשי על מנת להנפיק את מסמכי הפטירה שיאפשרו את הטסת גופתו לישראל.המשטרה המקומית דיווחה כי זו התאונה השנייה תוך שבועיים שבה מעורבים אזרחים זרים באזור ההימלאיה.

לדברי המשטרה, קבוצה של חמישה מטיילים החלו במסע באזור ביום שני. הם ההתקדמו במסלול טיול למקורם הקרחונים של הגנגס, טרק במעלה הר שאורך כ-18 קילומטר, ואתמול המשיכו במסלול לאחר עצירת לילה. "התאונה אירעה כאשר הוא החליק ונפל לתוך נקיק", דווח עוד.

קונסול ישראל בניו דלהי, זיו בילאוס והמחלקה לישראלים בחול של משרד החוץ, מסייעים למשפחה בכל הכרוך בסידורים של השבת הגופה ארצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר