"אני רוצה לשמוע קולולו"

המחבל בצוואה לאמו: "אל תבכי, תעשו לי מסיבה"

כתב אישום הוגש הבוקר נגד המחבל איימן כורד שדקר שני שוטרים בשער שכם. בטרם ביצע את זממו כתב צוואה לאמו בו ביקש שיערכו לו מסיבה: "רוצה לשמוע קולולו" (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הבוקר (חמישי) הוגש כתב אישום נגד איימן כורד, בן 20, מכפר עקב, המחבל שביצע את פיגוע הדקירה לפני כחודש בשער שכם בירושלים, בו נפצעה שוטרת במצב קריטי.

כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד לי-זו וולפוס, לבית המשפט המחוזי בעיר מייחס למחבל שתי עבירות ניסיון רצח באמצעות סכין במסגרת פיגוע על רקע לאומני כחלק מגל טרור הפוקד את מדינת ישראל, עוד מיוחסת לנאשם עבירה של החזקת סכין.

על פי כתב האישום, לאחר מותו של בן דודו, במהלך אירוע ירי בחברון, גמלה בליבו של המחבל - אשר חש כעס ותסכול רב, החלטה לבצע פיגוע הקרבה ולמות "מות קדושים". במסגרת החלטה זו כתב הנאשם בפלאפון שלו, במהלך שנת 2015-2016, מספר צוואות המיועדות לבני ביתו.

בין היתר הוא כתב: "תסלחו לי ואל תבכו, ותדעו היטב שאני לא עוזב אתכם בגלל כעס ממכם, מות הקדושים קרא לי לאחר שאני איחלתי לעצמי.... אמי תסלחי לי, דוד שלי מצד האמא תסלחי לי, הצוואה שלי, תקברו אותי בבית קברות השהידים ליד אחי רמזי...".

"אמי את ליבי, נשמתי וחיי", כתב המחבל, "אל תבכי ואל תכעסי ותתפללי בשבילי למות מות קדושים, מה שאני רוצה שלא תבכי, אני רוצה שאת ודודה שלי מצד האמא תעשו לי מסיבה, ואני רוצה לשמוע קולולו, תהיי בטוחה שאני לא עשיתי את המעשה הזה בגלל אף אחד .. אלא כי אני רוצה, אני חשבתי על המעשה הזה עוד לפני מות הקדושים של אחי רמזי".

ביום 19.9.16 לאחר השעה 06:00 בבוקר, נטל הנאשם סכין מטבח מביתו ויצא במונית לכוון ירושלים, והכל במטרה לעשות בה שימוש בפיגוע הרצחני שבכוונתו לבצע.

המחבל הגיע לאזור שער שכם בשעה 07:15 לערך, שם ישב כרבע שעה על ספסל כאשר הוא שומע באוזניותיו "פסוקי קוראן", בעודו תר אחר שוטר או חייל על מנת לדקרם. במקביל, כתב המחבל לאביו הודעת פרידה בפייסבוק.

בשעה 07:30 לערך, בסמוך לשער שכם, הבחין הנאשם בשוטרים צ.י וי.ק אשר היו באותה העת בדרכם לתחנת המשטרה הסמוכה. הנאשם קם מהספסל והחל עוקב אחריהם לכוון שער הפרחים במטרה לבצע בהם את זממו.

לאחר שהתקרב אליהם מאחור, התנפל המחבל על השוטר י.ק. כשסכין שלופה בידו ודקר אותו בגבו העליון ובצווארו בחוזקה מספר פעמים במטרה לרוצחו. מיד לאחר מכן, הפיל המחבל את השוטרת צ.י. ארצה ודקר אותה בצווארה מספר רב של פעמים במטרה לרוצחה.

מעצמת המכות בצווארה של צ.י. נשברה הסכין אשר היתה בידו של המחבל, כך שכת הסכין נותרה בידו ולהב הסכין נותרה נעוצה בעמוד השדרה שלה. בשלב זה ירה השוטר י.ק. במחבל מספר כדורים והצליח לנטרלו.

השוטרת צ.י. הובלה לבית החולים שערי צדק כאשר היא במצב קריטי, מורדמת ומונשמת, כאשר להב הסכין נותר שבור בתוך תעלת עמוד השדרה באופן שלא אפשר לה להניע את גפיה ותוך שהיא שרויה במצב של איבוד דם מאסיבי.

הפרקליטות מבקשת לעצור את המחבל עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר