מטיילים בבין הזמנים

אורות, צללים וטעמים בלילות בית שאן

עכשיו זה הזמן הנכון ביותר לצאת ולגלות את נופי ארצנו, ובעיקר לנוח... מזג האוויר הנעים מזמין את המשפחה לגיבוש והנאה. רגע לפני שחוזרים לישיבה - לאן יוצאים לטייל? (טיולים, שיווקי)

חוויה לילית וייחודית בבית שאן (צילום: דורון ניסים)

לקראת סוף בין הזמנים נזכרתם שעוד לא טיילתם? רגע לפני שאתם נוסעים, תנו לכם להציע לכם כמה מסלולים מעניינים במיוחד.

מתלבטים איך לקבל מסלולי טיולים מרתקים, מאתגרים, ומהנים עבור כל המשפחה? כיכר השבת בשיתוף רשות הטבע והגנים מביאים לכם את כל האטרקציות המיוחדות שהפארקים הלאומיים מציעים לכם.

בבין הזמנים הזה אתם מוזמנים לבקר במקומות מסודרים, בטיחותיים, עם נופים, עתיקות, מדשאות, ובעצם כל מה שצריך לחופשה עבור כל המשפחה: ילדים והורים כאחד.

גן לאומי בית שאן

העיר קמה לתחייה בחשיכה. בית שאן. (דיסקאין)

מה קורה שם? סיור לילי וחוויתי בבית שאן שיקים את העיר העתיקה לתחייה, באמצעות שימושים טכנולוגיים, ויזואליים וקוליים מהמתקדמים בעולם. המופע יחיד במינו בישראל, ויתקיים עם רדת החשיכה.

איך מגיעים? הגן הלאומי נמצא בתוך העיר בית שאן, בכניסות לעיר שלטי הכוונה אל האתר. קו 412 מירושלים לעפולה לפרטים מודיעין אגד.

כמה עולה לנו? כניסה לגן הלאומי: מבוגר - 28 ש"ח, ילד ואזרח ותיק - 14 ש"ח. כניסה לחיזיון האור-קולי: מבוגר - 55 ש"ח, ילד (מעל גיל 3) - 45 ש"ח.

מתי אפשר לבוא? לגן הלאומי בית שאן בראשון-חמישי 8:00-16:00. לסיור הלילי ראשון-שני 30-31.10 לאחר רדת החשיכה. בהרשמה ובתשלום מראש: טלפון 3639*.

המופע המוזיקלי: כאשר תבקרו ברחבי הגן בערב, תחזו במופע אור קולי בתלת מימד שיכניס אתכם בשערי העיר ויפגיש אתכם עם הסוחרים שבאו לשוק בית שאן, בדיוק כמו לפני 2000 שנה. תחזו במראות בית המרחץ ובריכות הרחצה העתיקות, עם ביקור באחד ממופעי העיר העתיקה כפי שהתנהלו בתאטרון הרומי. החוויה המהנה, תעניק לכם גם ידע והבנה מעמיקים יותר על העיר בימי קדם, ועל הלך הרוחות באותם ימים. בקיצור: מופע מרתק ומרגש שטרם נראה בארץ.

ומה עם אוכל? כמובן, כחלק מהמופע אתם תיחשפו לטעמים ולריחות של תבליני השוק, ובתשלום סמלי תטעמו במטעמים של תושבי המקום.

היסטוריה למתחילים: בסופו של דבר, אתם כבר בגן לאומי עתיק ומיוחד, אז על הדרך גם תקבלו חוויה היסטורית לא קטנה. האתר מכיל בתוכו שרידים מרשימים מהעיר הקדומה: התאטרון המפואר (שהכיל 7,000 מקומות ישיבה!) שנבנה בתקופה הרומית, אמפיתיאטרון ששימש למופע גלדיאטורים, רחוב עמודים מרכזי, בתי מרחץ ענקיים ועוד. בגן הלאומי תמצאו גם את תל בית שאן המקראית שמתנשא לגובה 50 מטרים ומראשו נראים נופי בקעת בית שאן והעיר הגדולה למרגלותיה.

אז איך מתקשרים? טלפון: 04-6587189. ללילות שאן, חייגו: 3639* (יש להתקשר בין 8:00-16:00) או פשוט בקרו באתר של רשות הטבע והגנים

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר