למחרת העימות

טראמפ "התרצה" והודיע למעריציו: אקבל את תוצאות הבחירות - אם אנצח

תומכיו הנלהבים של טראמפ היו המומים לרגע כשזה נסוג מעמדתו בעימות אמש והודיע כי כן יקבל את דין הבוחר, אך פצחו בתשואות כשהוא הוסיף מיד את התנאי שלו. צפו (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
טראמפ "מתרצה" (צילום: מתוך RWW Blog ביוטיוב)

ביום שלמחרת העימות האחרון והגורלי בין דונלד טראמפ מועמד המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות ארה"ב לבין הילרי קלינטון המועמדת הדמוקרטית, מנסה הראשון למזער את נזקי אמירתו השערורייתית במהלך העימות.

כזכור, רגע דרמטי במיוחד נרשם כשבמענה לשאלת המנחה כריס וואלאס מרשת "fox news" האם הוא יקבל את תוצאות הבחירות, השיב לו טראמפ להפתעת כולם: "אבדוק את זה כשתגיע העת, אשאיר אתכם במתח", והמשיך להאשמותיו הקבועות את התקשורת בשחיתות ובסיקור בלתי הוגן.

בכנס בחירות שקיים טראמפ למחרת העימות, נראה היה שהוא מנסה לתקן את נזקי ההתבטאות הזו כשהכריז בדרמטיות: "אני מודיע שאקבל ללא עוררין את התוצאות של הבחירות הגדולות וההיסטוריות הללו לנשיאות", ואז הוסיף את המילים המשמעותיות "אם אנצח", לקול תשואות קהל מעריציו האדוק שיצא מגדרו בהתלהבות.

כידוע, בארצות הברית הנחשבת לערש הדמוקרטיה המערבית הנהוגה כיום ושמתייחסת ב"חרדת קודש" לקבלת דין הבוחר באשר הוא, אמירה שכזו נתפסת כבלתי מתקבלת על הדעת - אף שבבחירות 2016 כלום כבר לא מפתיע ויתכן כי אמירה זאת עוד תתקבל באהדה בקרב האלקטורט שעדיין נחשב לצף ולא החלטי באשר לאופן הצבעתו בעוד כשלושה שבועות, ב-8 לנובמבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר