תרומת החסידים

הרבי זכה לספר תורה אישי בארון קודש מגולף מצופה זהב

החסידים תרמו מכיסם, כל אחד 180 דולר לפחות - והערב במעמד מרגש הוכנס ספר התורה הפרטי למעונו של האדמו"ר מבויאן, בתוך ארון קודש מגולף בעץ ומצופה בזהב טהור (אקטואליה, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר ביום חגו (צילום: באדיבות המצלם)

אלפי חסידי בויאן השתתפו הערב במעמד תורני מרגש של הכנסת ספר תורה שנתרם על ידי החסידים לזכותו של האדמו״ר מבויאן. בחסידות שררה התרגשות רבתי לקראת המעמד, זאת עקב העובדה כי מדובר באירוע נדיר יחסית בו ספר התורה מיועד לחדרו האישי של הרבי שם יהיה מונח בתוך ארון קודש מגולף בעץ ומצופה בזהב טהור.

התהלוכה יצאה מביתו של האדמו"ר ברח׳ בר גיורא בירושלים, כאשר חופת ענק הוכנה מבעוד מועד לכבוד המעמד ולכבודה של תורה. נגידי החסידות נשאו לפידים בידיהם וצעדו בסך לפני חופת הכבוד.

כזכור, הספר נכתב במשך שלוש שנים, כאשר כל חסיד קנה לכל אחד מבני משפחתו לפחות פסוק אחד בתרומה של 180 דולר לפחות. נגידי החסידות אף רכשו פרשיות שלמות וכן תרמן את המעיל והכתר לספר התורה.

רגעים מרטיטים נרשמו כאשר האדמו"ר נכנס להיכל בית המדרש וספר התורה אחוז בידיו, או אז פרצה שירה אדירה שהרעידה את חלל בית הכנסת. לאחר שספר התורה הוכנס אל ארון הקודש ערך הרבי טיש מיוחד בשילוב סעודת מצווה ושמחת בית השואבה, במהלכו הביע את רגשי ליבו על הזכות הגדולה שנפלה בחלקה של החסידות שפרחה מאפר וצמחה ברוחניות ובגשמיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר