לא רק לא עובדת בשבת

קרן פלס מכבה גם את האייפון בשבת

הזמרת הישראלית הודיעה כי לאחר שהפסיקה לפני כמה חודשים לעבוד בשבת היא תתחיל לכבות גם את מכשיר הסמרטפון שלה בשבתות "הדת שלי לא מאיימת עליי" (ציצית)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

הזמרת הישראלית, קרן פלס, הודיעה לפני כמה חודשים כי היא מפסיקה לעבוד בשבתות. בטור אותו כתבה ב'ידיעות אחרונות' היא התייחסה לנושא והצהירה כי החל מיום כיפור האחרון היא תתחיל גם לכבות את מכשיר הטלפון הנייד במהלך השבת.

"רובנו נוטים תמיד להתפוצץ מרוב תחושת צדק, ואז אנחנו מתפצלים למחנות ומתחילים לפחד. אמא'לה! אז כתבו שגם אני מתחזקת. מה יש? קחו אוויר. אין פה באמת מחנות, ואני בסך הכל הפסקתי לעבוד בשבת. ומדי פעם גם יש לי תפילה קטנה בלב. יודעים למה אני מתפללת? לשיר דואט עם אביתר בנאי", כתבה פלס.

למרות ההצהרות על העבודה בשבת היא מבהירה כי נותרה חילונית לחלוטין וכי ליצמן יכול לשכוח מלקבל את קולה בקלפי, "לא מעט חברים שלי התחילו להתפלל שחרית ולהניח תפילין. שזה מקסים בעיניי. אז למה אצלנו בחבר'ה מדברים על זה בערך כך: "איבדנו עוד אחד", "גם הוא נפל?" או: "גם קרן מתחזקת". אין חילונית ממני בעולם, ועם זאת, שמור אצלי מקום חמים למסורת. עוד מהימים שגרתי בבית הוריי ועשינו קידוש, אהבתי את הניגון היהודי. הדת שלי לא מאיימת עליי, להפך. קצת אמונה לא תהפוך אותי לאישה שצנזור יושב לה על האף ומפקח על מה שיוצא לה מהשפתיים. לא אצביע יהדות התורה בבחירות הבאות. אני אמשיך להאמין שאדמה פחות חשובה מאדם, למרות שאין לי אחרת, ולא אחליף את המלתחה שלי".

"אז הפסקתי לעבוד בשבת, אבל אל תיבהלו מזה, אחיי החילונים. לרגל השנה החדשה אפילו קיבלתי על עצמי החלטה נוספת. עכשיו אני מפסיקה גם להיות מחוברת לאייפון בשבתות. לאפשר לילדים שלי כמה שעות של אמא עם עיניים. הבנתי את זה פתאום ביום כיפור, כשהתנתקתי, כמה אני מחוברת כל הזמן. נהייתי מין יצור כזה שעיניו שקועות במלבן עם וויי־פיי ותפוח. הולכת לישון עם פייסבוק וקמה עם אינסטגרם. לא בדיוק המתכון לזוגיות בריאה", כתבה פלס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר