המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

חמאס, הפלסטינים ואבו מאזן לא רוצים שלום. הם עושים הצגה כאילו הם רוצים וממשיכים להכניס טילים לרצועת עזה, תחמושת לכפרים הערביים בתוך ומחוץ לא"י (המסר השבועי)

(תאיר נרי)

אבא שבשמיים אבינו מלכנו, אומר לעם ישראל: 'אני לא אאכזב אף יהודי ויהודייה. יום הכיפורים שעברנו, היה מיוחד יותר מכל ימי הכיפורים שעברו, ניקיתי את הקליפות והמחשבות השליליות של כל היהודים. ואני אבא שבשמיים הייתי שותף אִתכם ביום הכיפורים, כדי ללמד אתכם איך למחול ולסלוח ולחזור בתשובה'.

כשמוחלים זה לזה וסולחים זה לזה - נפתח השלום. השלום זה הקדוש-ברוך-הוא. באמצעות השלום בין אדם לחברו ובין איש ואשתו הקדוש-ברוך-הוא נכנס בינינו ומחבר אותנו. כשכל היהודים מוחלים וסולחים זה לזה, כשיש אהבת חינם ביניהם, הם בעצמם מחברים את הקדוש-ברוך-הוא אליהם לגופם, נפשם ונשמתם. לכן רוצה הקדוש-ברוך-הוא שתהיה אהבת חינם בישראל, שיוותרו זה לזה וירחמו זה על זה.

את פרשת האזינו קראנו השנה אחרי יום הכיפורים, כי ביום הכיפורים הקדוש-ברוך-הוא האזין וניזון מכל תפילות עם ישראל. 'הקשבתי לקול תפילות עם ישראל! וכשאתם עם ישראל תאזינו, תקשיבו ותשמעו לדבריי - דברי ה' ותאמינו בי ותקיימו את עשרת הדיברות, מבטיח לכם אבא שבשמיים: אני פותח לכם שמונה דלתות - מעל הטבע! זו בחירה של כל יהודי ויהודי, לפי הפתח שהוא פותח - פתחו לי פתח כחודו של מחט ואני אפתח לכם כפתחו של אולם'.

חג הסוכות לפנינו ויש להרבות בשמחה, ולשמוח בספרי התורה ביום שמחת תורה הַקָרֵב.

תהיה לנו שנה מיוחדת של אחדות, אהבה וגאולה, מצפים בכל רגע לגילוי מלך המשיח בפרהסיה!

צבא-הגנה-לישראל עושה השתדלות לגלות מנהרות מול רצועת עזה. הצבא מגלה מטר, הקדוש-ברוך-הוא מגלה הרבה מטרים. הקדוש-ברוך-הוא עוזר דרך ההשתדלות של האדם. ליהודים אסור להתייאש, עושים השתדלות ולפי הצעדים שלהם עוזר להם הקדוש-ברוך-הוא.

הקדוש-ברוך-הוא אומר לכל העולם שהוא אוהב את ארץ הקודש, אוהב ומחבק את היהודים שנמצאים בה וקורא לכל היהודים שנמצאים בחו"ל לעלות דחוף לארץ הקודש. 'השנה הזאת אני לא עוצר, אני מכפיל פי-כמה ועד אין-סוף את פעילות איתני הטבע, את הסיבוכים והסכסוכים בין מדינות ובתוכן, את אסונות הטבע ואסונות הרכבות, המטוסים וטעויות האנוש. ולכם, היהודים הגרים בחו"ל אומר: נגמרה הגולה בשנת תש"ח (1948), אתם היהודים נמצאים באדמת נכר לחינם, אין גולה - יש ארץ הקודש! תבואו ותעלו אליי לארץ הקודש!'.

ממשלת ישראל ומדינת ישראל, צריכים לגבות מאוד את צה"ל, המשטרה ומשמר הגבול, כי לפעמים הם מהססים וזה מצב מסוכן להם וליהודים. צריך לתדרך אותם ולתת להם ביטחון.

החמאס, הפלסטינים ואבו מאזן לא רוצים שלום. הם עושים הצגה כאילו הם רוצים שלום וממשיכים להכניס טילים לרצועת עזה, תחמושת לכפרים הערביים בתוך ומחוץ לארץ ישראל ומחכים ליום בו יעשו הפרעות בישראל. בורא עולם אומר להם: לא יעזור לכם כלום. סוריה, חיזבאללה, נסראללה, פלסטינים, חמאס ועוד ערבים ממזרח ירושלים והשומרון, הכינו תוכנית לפני שבע שנים, להפתיע את ישראל ביום הכיפורים שהיה לפני מבצע 'צוק איתן', אבל אבא שבשמיים, ישתבח שמו לעד, סיבך את סוריה שנתיים-שלוש קודם וכל התוכניות להפתיע ביום הכיפורים עלו על שרטון. החמאס עובד 24 שעות ביממה, מכין ומסדר מנהרות, הם חופרים שתי-וערב. יש מנהרות מסיני וחופרים לכיוון ישראל. כל הכסף שמגיע מהעולם, מאות מיליוני דולרים, הולכים לחפירות ואזרחי עזה נשארים בלי אוכל.

פוטין נשיא רוסיה מדבר אמת, ברצינות ובקשיחות רבה, כשמזהיר את ארה"ב שאם תעלה הילרי קלינטון תהיה מלחמת אטום בעולם כולו. פוטין דואג ממלחמת עולם שלישית גרעינית, והנשק האטומי - לא מבדיל בין עמים.אובמה והדמוקרטים תומכים בהילרי קלינטון כי יש להם אינטרס, יש סודות עמוקים במפלגה שלהם.

יפן בכוננות גבוהה, בודקת כל תזוזה של נשק אטומי בעולם. יש נשק אטומי להרבה מדינות בעולם, ליפן יש את הנשק האטומי המתקדם ביותר בעולם.

במזרח ירושלים וסביב חברון יש עוד המון קנוניות ויש מי שמוביל ומדריך אותם, עושים להם שטיפת מוח.

במצרים כאילו שקט – אין שם שקט, זה השקט שלפני הסערה. סיסי מעלים כל מי שמפריע.

מדבר סיני מלא תחמושת, יש שם שוק שחור של תחמושת.

תורכיה, דאע"ש והטרור לא מרפים ממנה, עכשיו כאילו שקט אבל אין שקט. ארדואן מעלים כל מי שמפריע.

ירדן מחכה שתקום מדינה פלסטינית - שלא תחכה. יש שם מיליוני פליטים שירדן רוצה לזרוק בגבולות.

סוריה, הקדוש-ברוך-הוא לא מרחם עליה, מטיל חמתו בסוריה על כי רצחו בדם קר חיילי צה"ל הי"ד ורצחו בדם קר את אלי כהן הי"ד. כל יהודי זה עולם שלם. לפני שבע שנים, תכננה סוריה להפתיע את ישראל באלפי טילים במשך שנה, בזמן של מבצע 'צוק איתן'. לא עלה בידם, כי המורדים שיצאו מסוריה מחריבים אותה. זה מהלך אלוקי, הוא לבדו עושה! שיזהר אדם מלהוציא מפיו אפילו אות אחת לקדוש-ברוך-הוא, במקום זה יתפללו היהודים זה על זה.

עיראק מדינת רפאים.

איראן פוחדת פחד מוות שישראל תפוצץ להם את המפעלים וחצי איראן תעלם מהעולם. איראן חברה של ארה"ב ורוסיה, של ארה"ב בשביל הכסף ושל רוסיה בשביל התחמושת.

לנסראללה ולחיזבאללה יש תחמושת ונשק ששומר ליום הדין שלו. הוא פוחד שיגיעו מלבנון וסוריה להילחם בו. הוא יודע שישראל אוהבת שלום ולא תלחם בו, לכן לא פוחד ממנה.

הקדוש-ברוך-הוא מראה לכל העולם ומתרה בהם: מי שיפגע באדמת הקודש וירצה לקחת חלקים ממנה, בורא עולם פוגע בו אישית, במשפחתו ובארצו ומסבך אותו עם מדינות אחרות. כל מדינה שיש לה תוכניות ומחשבות לפגוע בעם ישראל - בורא עולם יהרוס אותה.

הכלכלה של כל הערבים במדינות ערב סביב ישראל, נהרסת ונהרסת מיום ליום, אין לה תקומה.

כולם רוצים לינוק מהחכמה, הבינה והדעת של ישראל. יבוא יום שישראל תיתן אוכל לכל העמים בעולם והכסף ילך לקדושה וטהרה.

בארץ ישראל לא חסר כלום, עמוד אש מקיף את כל גבולות ישראל! יש חומה חומרית ויש חומה רוחנית.

הקדוש-ברוך-הוא נותן חגים לעם ישראל כדי שלא ישכחו את עברם. כשיהודים נזכרים בעבר ונזכרים באבותיהם, הם נכנסים לאמונה ונדבקים בקדוש-ברוך-הוא.

סוכות חג טוב ויפה. הקדוש-ברוך-הוא מחכה שילדיו יכנסו לסוכה. סוכה עושים כי אין בית לקדוש-ברוך-הוא. כשיקום בית המקדש השלישי בזמן הקרוב, בחג הסוכות תהיה עלייה לבית המקדש.

בורא עולם מגיע לבית כנסת או לישיבה רק כשיש שם עשרה יהודים, אבל בשבעת ימי הסוכות, בורא עולם מגיע לכל סוכה כשרה של יהודים, גם אם אין בה עשרה יהודים. בסוכה לא צריך מניין בשביל שהקדוש-ברוך-הוא יהיה בה. בסוכות יהיה אור גנוז שיורגש בעם ישראל.

הדור הזה זכה למשיח אחרון, זכה לחיות עם משיח אחרון לעולמים. הדור שיצא ממצרים לא זכה להיכנס לארץ הקודש והם נפטרו מן העולם. משה, אהרון ומרים עזבו את העולם יחד איתם. הדור הזה זכה שמשיח אחרון עובד ופועל בדור הזה וכשיומלך בפרהסיה ויכירו בו ויאמינו בקדוש-ברוך-הוא ובמשיח עבדו - יחיו היהודים לעולמי עולמים. לא רק זה, גם תהיה תחיית המתים מאז אברהם אבינו ועד עכשיו! חג סוכות שמח לכל עם ישראל!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר