המימון - מצה"ל

הכירו: העיתונאי שמשכן חיילים חרדים שסולקו ממשפחותיהם - בקרית ארבע

עיתונאי "משפחה" אהרון גרנות, פועל לאחרונה לשיכון חיילים חרדים בודדים שסולקו ממשפחותיהם בעקבות גיוס לצה"ל - בקרית ארבע בחברון: "את עלות הדירות משלם הצבא דרך הגדלת המשכורת הצבאית" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
"עם ישראל תרם רהיטים", מובילים ריהוט לאחת הדירות (צילום: אהרן גרנות / פייסבוק)

עיתונאי "משפחה" אהרון גרנות, פועל לאחרונה לשיכון חיילים חרדים בודדים שסולקו ממשפחותיהם בעקבות גיוס לצה"ל - בקרית ארבע בחברון. את עלות הדירות בקריית ארבע, כך מספר גרנות בשיחה עם "כיכר השבת", מממן צה"ל באמצעות הגדלת המשכורת הצבאית.

ביום שישי, דיווח גרנות לחבריו בפייסבוק כי "בשעה טובה נסגרה דירה שנייה" לחיילים חרדים בודדים בקרית ארבע. "עם ישראל תרם רהיטים ואלימלך (אלימלך קרזן. י.כ.) המלך הצדיק אחרי יום עבודה מפרך ב-10 בלילה התנדב להוביל. עוד שלשה חיילים מצאו בית".

מי שסייע לבצע את ההובלה של הריהוט לדירה הוא ראש המועצה הדתית המקומית יוסי דיין, שאישר לבצע את ההובלה ברכבה של המועצה הדתית.

מתנדבים לרהט את הדירות בקרית ארבע (צילום: אהרן גרנות / פייסבוק)

בשיחה עם "כיכר השבת" הסביר גרנות על הפעילות: "אנחנו מסייעים לחיילים בודדים חרדים שסולקו מהבית עקב גיוסם. פתחנו דירות לחיילים כאלה. את עלותן משלם הצבא דרך הגדלת המשכורת הצבאית".

מה עושים בעצם גרנות וחבריו? "אנחנו מאתרים דירות" הוא מספר, "מפגישים בין החיילים לבעלי הדירות ולאחר חתימת החוזה מתחילה העבודה הגדולה של מציאת רהיטים והובלתם לקרית ארבע לדירות. לכל דירה כזאת מוצמדת משפחה מלווה שדואגת לחיילי הדירה כמו מעין הורים".

מהומות בבני ברק בגלל סיור לחיילים. ארכיון (צילום: שאול קרוייזר)

לדבריו: "אחרי החג תוקם עמותת "עושי חייל' שתמסד את הפעילות. התחלנו מקרית ארבע כי אנחנו גרים בה. בעתיד נתרחב לעוד מקומות שבהם דירות זולות ומשפחות תומכות. על פי הביקוש זה יקרה די בקרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר