תקרית אלימה ומבישה

סערה בליכוד: "תקרית הסכין" של ירון מזוז

סגן השר להגנת הסביבה, ירון מזוז, הסתבך השבוע בוויכוח שהפך לכמעט אלים עם יו"ר הליכוד בהסתדרות. על פי הדיווחים, מזוז אף לקח סכין בידו במהלך הוויכוח (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ירון מזוז מתעמת בהפגנה (באסל עווידאת, פלאש 90)

תקרית אלימה חמורה ומוזרה במיוחד קרתה במהלך החג בין סגן השר ירון מזוז לבין יו"ר סיעת הליכוד בהסתדרות רועי שרעבי.

האירוע התרחש ביום ד' בכינוס של פעילי ליכוד בסוכה של איש הליכוד שפי ששון בראשון־לציון בו התארחו מזוז ושרעבי. השניים, שהיו בעבר חברים קרובים והסתכסכו באחרונה על רקע מאבקי כוחות בתוך סיעת הליכוד בהסתדרות, ישבו סביב אותו שולחן.

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות' בין מזוז לשרעבי פרץ ויכוח חריף. על פי גורמים שהיו באירוע וכן עדי ראייה, ביקש שרעבי כי מזוז יעזוב את המקום מאחר שלא הוזמן אליו. מזוז סירב, ואז החליט שרעבי לצאת מהסוכה במחאה. סגן השר מזוז ראה את שרעבי יוצא החוצה ויצא אחריו בזעם. על פי כמה עדויות, סגן השר מזוז לקח באופן ספונטני סכין שהייתה מונחת על שולחן האוכל ודלק בעקבותיו של שרעבי החוצה. "רועי שרעבי יצא החוצה והיה נסער מאוד", סיפר אחד האנשים במקום. "מיד הבנו שהייתה לו תקרית עם ירון מזוז".

מחוץ לביתו של המארח התפתחה תקרית אלימה בין סגן השר ירון מזוז לבין שרעבי, כאשר אנשים שהיו נוכחים במקום הצליחו להפריד בין השניים ולמנוע תקיפה פיזית אלימה. "זה היה יכול להיגמר אחרת לגמרי", סיפר אחדי מעדי הראייה ל"ידיעות אחרונות". "אם לא היו מפרידים ביניהם זה לא היה נגמר בטוב. היה לזה פוטנציאל להתפתח למשהו רציני. מדובר בשני אנשים עם טמפרמנט מאוד חם ועם פיוז מאוד קצר".

אחד האישים שהיה באירוע סיפר לידיעות אחרונות כי "ירון מזוז נראה כמו אדם חמום מוח ששכח את תפקידו כסגן שר בממשלת ישראל".

כדי למנוע מבוכה החליטו כמה מבכירי הליכוד לארגן במהירות סולחה בין שני הצדדים, בין היתר כדי למנוע את פרסום הפרטים המביכים. לאחר שמזוז ושרעבי נרגעו הם התכנסו סביב השולחן שהיה עמוס ביינות ובמשקאות קלים וחריפים, יחד עם יו"ר הקואליציה דוד ביטן והשרה גילה גמליאל לתמונה משותפת. יחד עם זאת, למרות הסולחה העידו רבים מהנוכחים כי התקרית האלימה הפכה לאירוע המדובר בליכוד.

סגן השר מזוז הגיב לדברים ואמר: "לא היה ולא נברא". רועי שרעבי סירב להגיב לדברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר