יידו אבנים בדרך לכותל ונעצרו בפשיטה משטרתית. צפו

המבצע המשטרתי הממוקד שנערך אמש בשכונות קו התפר הערביות במזרח ירושלים, הניב תוצאות מבצעיות מוצלחות עם מעצר כמה מראשי הפורעים בימי החג האחרונים (חדשות, משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הפשיטה על בתי הפורעים (צילום: משטרת ישראל)

במהלך פעילות מבצעית מתוכננת ויזומה של משטרת ישראל במזרח ירושלים שבוצעה אמש (מוצ"ש), נעצרו 19 חשודים המעורבים בהפרות סדר שבוצעו במהלך ימי החגים, בדגש לאירועי הפרות הסדר במהלך יום כיפור.

הפעילות המבצעית הממוקדת בוצעה לשם איתור ומעצר מחוללי הפרות הסדר אשר יידו אבנים, השליכו בקבוקי תבערה, הבעירו פחים וחסמו צירים במהלך ימי החגים האחרונים, והיא התבססה על מודיעין מדויק ואיכותי - במהלכו פעלו כוחות המשטרה בשועפאט, סילוואן, ג'בל מוכבר ועיסאוויה.

במסגרת הפעילות המבצעית עצרה המשטרה ולוחמי מגב 19 חשודים, חמישה מהם קטינים. פעילות זו הינה פועל יוצא של הערכות ממוקדת כנגד כל אותם חשודים בביצוע הפרות הסדר שבוצעו במהלך החג בדגש לכיפור.

מדוברות המשטרה נמסר, כי היא "תמשיך לפעול בנחישות כנגד פורעי החוק המבקשים לסכל פעילות המשטרה ולסכן חייהם של אזרחים תמימים ואנשי כוחות הבטחון, ותפעל להעמידם לדין".

יצויין, כי פעילות המעצרים מתווספת לשורת פעילויות מבצעיות ומעצרים המתבצעים באופן ממוקד לאורך כל התקופה ומהווים נדבך מרכזי בהיערכות הכוללת של המשטרה לקראת החגים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר