הבחירות בארה"ב

טראמפ לתומכיו: "אנחנו מנצחים, הסקרים מזוייפים"

למרות הסקרים שמנבאים ניצחון לקלינטון, דונלד טראמפ לא מתייאש. במפגש עם חקלאים בפלורידה אמר: "אנחנו מנצחים כי אנחנו מנצחים". קלינטון: "הוא איום על הדמוקרטיה" (בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
"לא מוכן להפסיד בכבוד", טראמפ (צילום: shuttersock)

למרות הסקרים שמנבאים ניצחון לקלינטון, המועמד הרפובליקני הצהיר במהלך סיוריו בפלורידה כי הוא ינצח בקרב על הבית הלבן. הסקרים, לדבריו, מזוייפים והמערכת מושחתת. במפגש עם חקלאים בפלורידה נשמע טראמפ נחוש, והצהיר כי "אנחנו מנצחים במרוץ, אני באמת מאמין בזה".

עוד חדשות:

טראמפ הוכיח ש"המערכת מושחתת", מכך שלמרות פשעיה הרבים לכאורה של קלינטון, מתאפשר לה לרוץ לנשיאות. בנאום שנשאה מאוחר יותר בניו המפשייר הגיבה קלינטון לטראמפ ועודדה הצבעה מוקדמת: "בזמן שדונלד טראמפ תוקף את הדמוקרטיה שלנו, מיליוני אנשים עומדים לצדה – נרשמים, מצביעים בהצבעה מוקדמת ומתנדבים".

"עמדתי ליד טראמפ בשלושה עימותים במשך ארבע שעות וחצי, והוכחתי שיש לי את הסיבולת להיות נשיאה". אמרה קלינטון בנאומה.

הילרי קלינטון (צילום: shuttersock)

קודם לכן, בנאום שנשאה באוניברסיטת צפון קרוליינה בשרלוט, תקפה קלינטון את טראמפ על אמירתו כי לא יקבל את תוצאות הבחירות: "לומר שאתה לא מקבל את תוצאות הבחירות זה איום ישיר על הדמוקרטיה שלנו".

לדבריה: "העברה שקטה של השלטון היא אחד הדברים שעושים את אמריקה לאמריקה. ותסתכלו, יש בינינו כאלה שלא יודעים להפסיד. אנחנו פשוט צריכים להמשיך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר