אחרי הביזיון בירושלים

בהפרדה: מפכ"ל המשטרה פיזז בהקפות שניות בתל אביב

על רקע הניסיון המשטרתי שכשל למנוע שמחת הקפות שניות בירושלים בגלל הפרדה, תועד מפכ"ל המשטרה כשהוא רוקד באירוע ההקפות השניות בתל אביב, עם הפרדה כמובן. צפו בווידאו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

על רקע הטענות כי המשטרה ניסתה למנוע אירוע הקפות שניות בירושלים בגלל מחיצה שהוצבה במקום, תועד הלילה (מוצאי שמחת תורה) מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך כשהוא מפזז ורוקד באירוע הקפות שניות בתל אביב, שנערך בהפרדה ועל פי כללי הצניעות המקובלים.

אלשיך על אזרחי, בתל אביב (באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

האירוע נערך במועדון הבארבי בתל אביב, שמארח בשאר ימי השנה הופעות מוזיקליות שונות, אולם מידי מוצאי שמחת תורה מקיים הקפות שניות בהשתתפות רבים. במקום הופיעה להקתו של יוני גנוט ששמחה את הרוקדים במחרוזת שירי שמחת תורה.

לצד מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, בין החוגגים הרבים נראה גם יו''ר זק"א יהודה משי זהב שרקד כשספר תורה אחוז בידיו. בהמשך, תועדו אלשיך ומשי-זהב בריקוד משותף לצלילי השיר "לב טהור ברא לי אלוקים ורוח נכון חדש בקרבי".

החגיגות בכיכר רבין בתל אביב:

(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

שאול מזרחי, בעלי מועדון הבארבי, סיפר בעבר לאתר ynet: "הכל התחיל כשפנו אלי לעשות את ההקפות במועדון, בהתחלה לא ידעתי לקראת מה אנחנו הולכים, אבל אחרי שראיתי את השמחה האמיתית שהייתה לחוגגים ולי, החלטתי להפוך את זה למסורת".

"אני פותח לרווחה את שערי הבארבי בכל מוצאי שמחת תורה להקפות. אחרי החגיגות אנשים באים להגיד לי תודה, אבל מבחינתי התודה בסיפור הזה היא לכל אלה שמגיעים והופכים את זה לחוויה כזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר