אישום חמור

תחת השפעת סמים: דהר בפראות והרג את הצעירים החרדים

תלמיד הישיבה אביעד אלמלם ובת דודתו אלישבע חדד נהרגו ועוד ארבעה מבני משפחתם נפצעו לפני כשבועיים בתאונה בכביש 1. כעת מתברר איך היא נגרמה: בפשיעה חמורה (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התאונה (צילום: אורי דיוויס, דוברות איחוד הצלה)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (שלישי) כתב אישום חמור נגד הנהג שדרס למוות לפני כשבועיים את תלמיד הישיבה אביעד אלמלם ז"ל מאשדוד ובת דודתו אלישבע חדד ע"ה מבני ברק, בכביש 1.

אנטון פרוס, בן 34 ממודיעין, מואשם בגין הריגה, נהיגה בשכרות, גרימת חבלה חמורה, פציעה, נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים ושיבוש מהלכי משפט בכך שלאחר המעשה חיבל ברכבו במזיד וכשהשוטר שהגיע למקום לאחר התאונה שאל אותו מה קרה שיקר פרוס ואמר שהוא לא נהג ברכב כי אין לו רישיון נהיגה ומי שנהג ברכבו הוא חברו ושמו ארקדי. במקביל לכך, התקשר פרוס לחברו וביקש כי יגיע למקום.

זירת התאונה (צילום: אורי דיוויס, דוברות איחוד הצלה)

כזכור, אביעד אלמלם בן 19 מאשדוד, תלמיד ישיבת 'כתר תורה' בבני ברק, ובת דודתו אלישבע חדד בת 21 מבני ברק, נהרגו ליד מחלף שער הגיא מפגיעה קטלנית של הרכב בו נהג הנאשם, אנטון פרוס. כמו כן, נפצעו עוד ארבעה בני משפחה באורח בינוני וקל.

לפרוס, יש 11 הרשעות קודמות בעבירות תעבורה ומתנהל נגדו בימים אלה הליך משפטי בבית המשפט לתעבורה בירושלים בגין נהיגה בשכרות ואי-ציות לתמרור עצור. חוץ מעבירות התנועה הוא הורשע בעבר בעבירת היזק לרכוש במזיד, הפרעה לשוטר, איומים, העלבת עובד ציבור ונגד שש הרשעות קודמות בעבירות החזקה ושימוש סמים לצריכה עצמית.

לפי כתב האישום, פרוס בילה בביתו של חבר בראשון לציון, שם שתה לשוכרה וצרך סמים. סמוך לחצות התכוון פרוס לנסוע לביתו, אך החבר הציע לו להמתין לפני הנסיעה לאחר שראה כי הוא עייף. פרוס לא התרצה ונסע בכל זאת.

אביעד אלמלם ז"ל (באדיבות המשפחה)

כשהוא תחת השפעת אלכוהול וסמים ברמה של פי שניים מהמותר, נסע פרוס לכיוון ביתו על כביש 1. אלמלם נסע עם חדד ובני משפחה נוספים על הכביש לכיוון ירושלים ונאלץ לעצור בשולי הדרך בשל תקלה ברכב ליד מחלף שער הגיא. החמישה יצאו מהרכב והתקדמו לכיוון חלקו האחורי.

בשלב הזה, נסע פרוס בנתיב השמאלי במהירות גבוהה וכשהוא לא שומר מרחק. הוא התקרב לרכב אחר וניסה לסטות, אך פגע ברכב מסוג פיאט. כתוצאה מהפגיעה, סטה רכב הפיאט ממסלול נסיעתו, פגע במעקה בטיחות והתנגש ברכב של אלמלם וחדד תוך שהוא פוגע בהם. בנוסף, פרוס התנגש ברכב נוסף כתוצאה מנסיעתו הפראית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר