מכה לח"כ

בית משפט: אורן חזן השתמש בסמים קשים

חבר הכנסת אורן חזן חטף מכה קשה במיוחד בבית המשפט שם תבע את העיתונאי עמית סגל. בית המשפט אישר את רוב ממצאי התחקיר אך העניק לחזן פיצוי של 40 אלף ש"ח (בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(יונתן זינדל, פלאש90)

ניצחון גדול לחדשות 2, מכה ניצחת לאורן חזן: בית המשפט קבע כי חבר הכנסת אורן חזן, צרך סמים קשים וכן עשה מעשים נוספים הראויים לגינוי כפי שפורסם בתחקיר חדשות ערוץ 2 של הכתב עמית סגל. מדובר בהפסד צורב לחזן שעל אף שזכה בפיצוי כספי של 40 אלף שקלים שמו מוכפש כעת באופן רשמי.

בית משפט השלום בתל אביב קבע כי הפרסום בעניין השימוש בסמים קשים על-ידי חבר הכנסת אורן חזן, כפי שנחשף בתחקיר ערוץ 2, הוא אמת בעיקרו. הדברים נקבעו במסגרת תביעת לשון הרע שהגיש חזן נגד הכתב עמית סגל. בית המשפט קבע כי הנתבע (סגל) פעל בתום לב והוא זכאי להגנה של "עיתונות אחראית".

עם זאת, בית המשפט דחה את הטענות שפורסמו באתר האינטרנט של חדשות ערוץ 2 ובתכנית "6 עם עודד בן עמי", לפיהן חזן סחר בסמים, וחייב את חדשות 2 לשלם לו סכום של 40 אלף שקל מתוך המיליון שתבע בסך הכל.

כזכור, לאחר תחקיר חדשות 2 בעניינו של ח"כ אורן חזן ששודר ביוני 2015, לפיו חזן ניהל קזינו בבורגס שבבולגריה וצרך סמים קשים החליט חזן שהודח בעקבות זאת מתפקידו כסגן יו"ר הכנסת והקריירה הפוליטית שלו התרסקה לתבוע את סגל.

אורן חזן מסר אז בתגובה לתחקיר: "צר לי לאכזב אתכם, אולם הפנטזיות, האישיות והדמיון החולני שלכם ושל אלה שמזינים אתכם אינם עולים בקנה אחד עם המציאות והאמת". אך כאמור בית המשפט אישר היום את רוב מסקנות התחקיר.

מערוץ 2 נמסר בתגובה להחלטת בית המשפט לחייב את הערוץ ב-40 אלף ש"ח: "טענות אלה לא הופיעו בתחקיר המקורי, והתווספו בטעות לאחר מכן. לאורך כל ההליך המשפטי לא הכחשנו שמדובר היה בטעות".

חבר הכנסת חזן מסר בתגובה: "מקריאה מהירה של פסק הדין שוב אפשר לומר כי עמית סגל וערוץ 2 חוטאים בדיווח שיקרי ומסולף. למרות מסע הכפשות חסר תקדים והתגייסות כל הגברדיה התקשורתית למען אחד מחבריה, בית משפט בישראל מורה לכתב שנחשב בכיר בישראל לשלם פיצויים בסך 40 אלף שקל וקובע וכי לא היה סחר בסמים. במקומם הייתי מתבייש ולא חוגג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר