הקפות שניות בפ"ת

תלמידי "אור ישראל" פיזזו לצלילי הפיוט "אשורר שירה" • צפו

מעמד "הקפות שניות" בישיבת "אור ישראל" הכיל בתוכו הרבה תורה וקצת פוליטיקה. מדוע ראש עיריית פתח תקווה לא השתתף ובאיזה שיר התקבל הרב מנחם שוורץ? | צפו (חרדים)

(צילום: כיכר השבת)

מאות תלמידי ישיבת "אור ישראל" בפתח תקווה, חגגו אמש (מוצאי חג שמחת תורה) את ההקפות השניות בהיכל בית המדרש, בהשתתפות ראשי ורבני הישיבה, בוגרי הישיבה, תושבי פתח תקווה ואישי ציבור.

בין היתר השתתפו במעמד בראשות ראש הישיבה הגאון רבי יגאל רוזן וראש ישיבת "אור ישראל" הקטנה הגאון רבי מרדכי רבינוביץ, נציגי "יהדות התורה" בעיריית פתח תקווה, אליהו ברוכי וישראל פרידמן, הרב משה גפני, מ"מ הרב הראשי של משטרת ישראל, ונציגי 'דגל התורה' ברחבי הארץ.

רבי יגאל רוזן עם אורי אוהד ורמי גרינברג

יו"ר היחידה לחינוך חרדי בעירייה, הרב מנחם שוורץ, מבכירי עסקני "דגל התורה", התקבל בשירת "וכל אשר יעשה מנחם יצליח". סגן ראש העיר מטעם ש"ס אוריאל בוסו, שהשתתף אף הוא במעמד, נראה משוחח בתחילה עם ראש הישיבה, שרק לאחר ריקוד שערך, הזמין אותו להצטרף למעגלי הרוקדים.

בנוסף, מי שזכה לכבוד בהיכל הישיבה הוא רבה של פתח תקווה הגאון רבי מיכה הלוי, שהשתתף במשך דקות ארוכות במעמד, סאת לעומת הגאון רבי בנימין אטיאס, שלא השתתף באירוע.

המכירות והתנאים

באורח מפתיע ולאור המתיחות הקיימת, ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן לא השתתף במעמד. מי שכן השתתפו ונראו משוחחים עם רבי יגאל רוזן הם אנשי האפוזיציה בעירייה, עו"ד אורי אהד ורמי גרינברג, שהתמודדו על ראשות העיר בבחירות האחרונות והפסידו, וכעת, הגיעו יחד - זה לצד זה - להשתתף במעמד ולכבד את רבי יגאל רוזן, מה שעשוי ללמד על הלך הרוח הצפוי בעיר לקראת הבחירות הקרובות.

את הערב ליוו מוזיקלית הקלידן יענקי רובין ומקהלת 'מלכות' עם הזמר ברוך ויזל. אחד מרגעי השיא היה בעת שירת הפיוט המזרחי "אשורר שירה", שהעצים את האווירה המחשמלת ששררה בבית המדרש.

צפו בתיעוד מהשמחה הגדולה ומשירת "אשורר שירה" בישיבה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר