לא רק מפחיד

ארבעה הרוגים בלונה פארק באוסטרליה

תאונה באחד המתקנים בלונה פארק הגדול באוסטרליה הביאה למותם של ארבעה. שניים עפו ממנו ושניים נוספים נלכדו בתוכו. חקירת האירוע בעיצומה הפארק נסגר (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (שאטרסטוק)

לונה פארק יכול להיות מסוכן: ארבעה בני אדם לפחות נהרגו היום (ג') בתאונה במתקן בפארק שעשועים בעיר גולד קואוסט שבמזרח אוסטרליה. התאונה אירעה ב"דרימוורלד" שבמדינת קווינסלנד, אחד מפארקי השעשועים הגדולים ביותר באוסטרליה שבו עשרות רכבות הרים, מגלשות מים ומתקני אקסטרים שונים.

דוברת הפארק, מיש פאטרסון, מסרה כי שני גברים ושתי נשים נהרגו במתקן המים Thunder River Rapids, שמדמה רפטינג, ושהפארק נסגר למבקרים בעקבות התאונה. מעבר לכך היא לא מסרה פרטים נוספים.

"פארק 'דרימוורלד' פועל במהירות האפשרית לברר את העובדות של התקרית", מסרו גורמים בהנהלת הפארק בהודעה שפרסמו. הם גם הוסיפו שהם עובדים בשיתוף פעולה עם הרשויות והמשטרה.

גאווין פולר משירותי ההצלה בקווינסלנד סיפר שתקלה טכנית במתקן המים גרמה לשני אנשים לעוף ממנו, ואילו שניים נוספים היו לכודים בתוכו. הוא לא סיפר אם שניים מההרוגים נלכדו מתחת למים וטבעו או שנפגעו מהמתקן עצמו. פולר אמר לכתבים שצוות הפארק העניק עזרה ראשונה לקרבנות, אולם לא הצליח להציל את חייהם. לדבריו, ההרוגים היו בשנות השלושים והארבעים לחייהם.

"ראש סדר העדיפויות של 'דרימוורלד' הוא המשפחות של אלה שהיו מעורבים בטרגדיה הזו, ואנו נספק לציבור עדכון ברגע שיהיה לנו מידע זמין", מסרו רשויות הפארק. מנכ"ל הפארק קרייג דווידסון אמר שהוא ואנשיו פועלים עם המשטרה לנסות ולבדוק מה השתבש. "אנו המומים ועצובים מאוד מזה והלב והמחשבות שלנו יוצאות למשפחות המעורבות וליקיריהן", אמר דווידסון לכתבים.

משטרת קווינסלנד מסרה שהיא מיהרה להגיע לפארק השעשועים בעקבות דיווחים על כמה אנשים שנפצעו במתקן המים. "זהו יום עצוב מאוד לעיר שלנו", אמר ראש העיר גולד קואוסט, טום טייט. "המחשבות שלנו עם המשפחות של אלה שהיו מעורבים בתאונה ועם צוות החירום שנוכח במקום", מסר טייט.

פארק השעשועים "דרימוורלד" נפתח בשנת 1986 והוא נחשב לפארק השעשועים הגדול ביותר באוסטרליה עם יותר מ-50 מתקנים ואטרקציות. הכניסה למתקנים מותרת מעל גיל שנתיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר