"הנסיבות עדיין נבדקות"

נער כבן 15 עובד משרד הביטחון נורה למוות בגבול מצרים

נער ישראלי, עובד משרד הביטחון, נפצע בתקרית ירי במרחב הר חריף בסמוך לגבול ישראל-מצרים, ומת אחר כך מפצעיו. מצה"ל נמסר כי האירוע בבדיקה. הערכה: לא מדובר בפיגוע (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
גבול מצרים, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

תקרית חריגה בגבול: בשעות הצהריים (שלישי) נשמע ירי במרחב הר חריף מכיוון הגבול הדרומי בין ישראל למצרים. באירוע נהרג נער בן 15 עובד קבלן של משרד הביטחון.

מהפרטים שנמסרו עד כה עולה, כי בתקרית נהרג נער בן 15 בשם נימר אבו עמאר, עובד משרד הביטחון תושב לקייה שבפזורה הבדואית בנגב, ששהה במקום לצורך עבודתו. הכדור פגע בגבו, ובהמשך הוא נפטר מפצעיו. מדובר צה"ל נמסר בהודעה רשמית כי ככל הנראה לא מדובר באירוע פח"ע.

על פי אחד הדיווחים מפי גורמים שנמצאים בשטח, רכב העובדים חצה בטעות משטח ישראל למצרים, ואז נורתה עליו האש. גורם ביטחוני מצרי צוטט ב-ynet כאומר: "תקרית הירי באזור גבול מצרים התרחשה כתוצאה מחילופי אש בין מבריחים לבין אנשי משמר הגבול המצרי באותו אזור".

יצויין, כי נימר הוא הקטין השני שנהרג בתקרית גבול: הקודם, מוחמד קראקרה בן ה-13, נהרג מטיל נ"ט מסוריה לפני כשנתיים וחצי, בעת שהיה לצד אביו שעבד במקום מטעם משרד הביטחון.

נימר אבו עמאר (צילום: באדיבות המשפחה)

ממשרד הביטחון נמסר, כי הנפגע באירוע הירי הינו עובד חברה אזרחית המשמשת כקבלנית עבודות אחזקה בגדר הגבול עם מצרים.

יצויין, כי עוד קודם התפרסם דיווח במקורות ערביים על סגירה פתאומית של מעבר ארז שבין ישראל לעזה, ועל ירי צה"לי לעבר סירות דיג עזתיות. לא ידוע על קשר בין המקרים, והדיווחים הערביים לא זכו לאימות נוסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר