"קח צעד אחורה"

יהודה גליק נגד אורן חזן: "יום קשה לליכוד"

ח"כ יהודה גליק קורא לחבר סיעתו ח"כ אורן חזן להשעות עצמו מתפקידו בכנסת בעקבות פסיקת בית המשפט. "מדובר ביום קשה לליכוד, יום קשה לכנסת ישראל", אמר גליק (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ אורן חזן (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

ח"כ יהודיה גליק קורא לחבר סיעתו ח"כ אורן חזן להשעות עצמו מתפקידו בכנסת בעקבות קביעת בית המשפט הבוקר (שלישי) במסגרת התביעה שהגיד חזן נגד עיתונאי חדשות 2 עמית סגל.

לדברי גליק: "על פי הפרסומים בתקשורת מדובר ביום קשה לליכוד, יום קשה לכנסת ישראל, יום קשה לי אישית. אורן הוא חבר שלי שגם עזר לי אישית לא פעם. לא קראתי את פסק הדין אבל הדברים שלכאורה מיוחסים לו הם מסוג הדברים שעל פי סולם הערכים שלי לחלוטין אינם ראויים לאיש ציבור. אם הוא אכן חטא בהם ראוי שייקח צעד אחורה וישעה עצמו".

לדבריו: "רק הוא יודע אם הוא אכן עשה אותם או לא ולכן הוא צריך לעשות את חשבון הנפש שלו מול עצמו ולקבל החלטה לבדו גם אם מדובר בהחלטה כואבת".

מוקדם יותר התייחס לנושא יו"ר צעירי הליכוד דוד שיאן, שקרא לחזן להתפטר: "לאחר שביהמ"ש דחה את תביעתו אין מקום לאדם כזה בסיעת הליכוד ובכנסת ואין ברירה אחרת מלבד התפטרותו מהכנסת."

שיאן הוסיף: "חזן אינו יכול לשמש יותר כחבר כנסת. טוב יעשה אם יתנצל על מעשיו, ישמור על כבוד הכנסת ותנועת הליכוד ויתפטר".

בתוך כך, חברות הכנסת מיכל רוזין, זהבה גלאון ותמר זנדברג, פנו ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט בדרישה להסרת החסינות הפרלמנטרית של ח"כ אורן חזן ולהורות למשטרת ישראל לפתוח בחקירה נגדו.

כזכור, בית משפט השלום בתל אביב קבע כי הפרסום בעניין השימוש בסמים קשים על-ידי חבר הכנסת אורן חזן, כפי שנחשף בתחקיר ערוץ 2, הוא אמת בעיקרו. הדברים נקבעו במסגרת תביעת לשון הרע שהגיש חזן נגד הכתב עמית סגל. בית המשפט קבע כי הנתבע (סגל) פעל בתום לב והוא זכאי להגנה של "עיתונות אחראית".

עם זאת, בית המשפט דחה את הטענות שפורסמו באתר האינטרנט של חדשות ערוץ 2 ובתכנית "6 עם עודד בן עמי", לפיהן חזן סחר בסמים, וחייב את חדשות 2 לשלם לו סכום של 40 אלף שקל מתוך המיליון שתבע בסך הכל.

חבר הכנסת חזן מסר בתגובה: "מקריאה מהירה של פסק הדין שוב אפשר לומר כי עמית סגל וערוץ 2 חוטאים בדיווח שיקרי ומסולף. למרות מסע הכפשות חסר תקדים והתגייסות כל הגברדיה התקשורתית למען אחד מחבריה, בית משפט בישראל מורה לכתב שנחשב בכיר בישראל לשלם פיצויים בסך 40 אלף שקל וקובע וכי לא היה סחר בסמים. במקומם הייתי מתבייש ולא חוגג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר