עידן ההכחשות חוזר?

בית הגר"ח קנייבסקי נגד כתבה במגזין החג של 'בקהילה'

בית הגר"ח קנייבסקי מפרסם ב"יתד נאמן" הבהרה כי כתבה שפורסמה ב"בקהילה" על מפגש של הגר"ח עם חברו לספסל הלימודים נעשתה שלא על דעתו ודעת בני הבית (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן שר התורה בחג הסוכות (צילום: בעריש פילמר / כיכר השבת)

במגזיני החג של השבועונים השונים משתדלים מידי ערב חג לקיים ראיון מיוחד עם אחד מגדולי ישראל או לתעד מפגש מרתק בין רבנים שונים על מנת שהעיתון יהיה בעל נופך תורני מחד אך מעניין מצד שני.

השנה הקדיש מגזין "בקהילה" כתבה מקיפה למפגש שיזם העיתון לדבריו בין מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי לאחד מתלמידי ישיבת לומזא בפתח תקווה, בה השניים למדו יחד על ספסל אחד.

המפגש תועד מחד ומאידך תואר בעט אמן ביד רחבה והיה מעשיר ומלא ידע כאשר הנוכחים העלו זכרונות מאותם ימים רווי הוד קדומים.

אלא שלטענת בני הבית המפגש כלל לא נעשה על ידי העיתון וודאי שלא בידיעתם ואישורם אלא בסך הכל נכנס אותו תלמיד וותיק לקבל ברכה - זאת למרות שבתמונה בעיתון נראים שניים מכתביו נוכחים במפגש ויושבים סביב השולחן.

הבוקר (רביעי) מופיעה מודעה בעיתון "יתד נאמן" תחת הכותרת "הבהרה" בה נכתב: "מבית מרן שר התורה שליט"א נמסר כי הכתבה שפורסמה באחד השבועונים נעשתה בתרמית ושלא על דעתו ודעת בני ביתו כלל וכלל ודעתו בעניין זה ידועה משכבר".

יצויין כי בני הבית מקווים כי המודעה הברורה תעשה סוף לתופעה לפיה אנשים נכנסים על דעת עצמם ולאחר מכן מציגים זאת כמשהו שנעשה באישור ומטעם זאת ללא ידיעת מרן שר התורה וללא היוועצות עימו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר