סכנה בכבישים

4 הרוגים בתאונת דרכים קטלנית בכביש 60

תאונת דרכים קטלנית בכביש 60 סמוך לעתניאל. ארבעה פלסטינים נהרגו במקום ופצוע בינוני. הסיבה לתאונה, כנראה, סטייה בלתי ברורה של אחד מכלי הרכב מנתיבו (חדשות בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(דוברות כב"ה מחוז יו"ש)

תאונת דרכים אירעה לפנות בוקר בסביבות השעה 05:10 בין שני כלי רכב, פלסטיני ורכב זר המשתייך לאיחוד האירופי. כתוצאה מהתאונה נקבע מותם של ארבעה פלסטינים, אחד מהם היה ברכב האיחוד האירופי.

בתחילה העריכו כוחות ההצלה כי אחד ההרוגים הוא נתין זר אך מדוברות המשטרה נמסר כי לאחר זיהוי כל ההרוגים התברר שברכב עם לוחיות הרישוי האירופאית מדובר גם בהרוג פלסטיני מה שהותיר 4 הרוגים פלסטינים מכפר אל פוואר ועוד פצוע קשה.

מחקירה ראשונית עולה כי הסיבה לתאונה סטייה מהנתיב של אחד הרכבים. חקירת התאונה ממשיכה.

דובר כב"ה מחוז יו"ש מסר: "הבוקר סביב השעה 05:30 נתקבלה הודעה במשל"ט המבצעים יו"ש על תאונת דרכים קשה במעורבות שלושה כלי רכב סמוך לעותניאל כביש 60, למקום הוזנקו שני צוותי כיבוי וכוח מתנדבים שהגיעו למקום והחלו בחילוץ שלושה לכודים למקום הגיע צוות כיבוי פלסטיני שביצע חילוץ מהרכב הנוסף,לאחר חילוץ מורכב בשל מצבם של הרכבים נקבע מותם של ארבעה לכודים".

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 05:11 נמסר למד"א מרחב נגב על תאונה בין 2 כלי רכב בכביש 60 סמוך צומת עותניאל. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותם של 3 גברים כבני 40. פצוע נוסף במצב אנוש ופצוע באורח בינוני פונו ע"י הסהר האדום".

חובש בכיר במד"א אלי רוזנברג שטיפל באירוע סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, כשהגענו למקום ראיתי רכב ובו 3 פצועים לכודים, בסיוע כוח רפואה צבאי ויחד עם צוותי הסהר האדום ניסינו להעניק ללכודים טיפול רפואי אבל הפציעות של שניים מהלכודים היו קשות מאוד ובתוך דקות נקבע מותם בשטח ע"י רופא צבאי, פצוע נוסף שסבל מחבלות מגפיים חולץ כשמצבו מוגדר בינוני והוא פונה ע"י הסהר האדום. פצוע נוסף שכב על הכביש כשהוא ללא רוח חיים עם חבלת ראש קשה ומותו נקבע גם כן ע"י רופא צבאי בשטח. בתוך אמבולנס של הסהר האדום טופל גבר במצב אנוש שפונה תוך כדי פעולות החייאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר