נס ברכסים

בזכות "מבצע אמן": הנחש נדבק לקיר והילדים נצלו

בבית משפחת בנטל נערך לילדים "מבצע אמן", באמצעות פלקט גדול שהודבק אל הקיר. נחש ארסי במיוחד שהסתובב בבית המשפחה נדבק אל הקיר בעודו חי והילדים נצלו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הנחש והמבצע (צילום: מתוך "קול ברמה")

לפני מספר חודשים פורסם בגליון "קול ברמה", היוצא לאור בשכונת רמת אלחנן בבני ברק, על יוזמה מופלאה שבאה לעולם לעילוי נשמתו של רופא הילדים המפורסם ד"ר ירוחם בנטל המנוח, כאשר כלתו התייגעה על הפרויקט, הקשור לעניית "אמן" לזכרו.

מדובר בפלקט-מבצע הנושא את השם 'ונאמר אמן', בו מצויר פסיפס, שעל כל חלק שבו מדביקים הילדים מדבקות לפי סוג הברכה, ולבסוף מתקבלות מלים הקשורות לעניית אמן (הפלקט מגיע עם המדבקות). הפלקט הוא חוויתי מאוד, מהנה ומאתגר, ועל ידי כך כל המשפחה מתחזקת בענין אמירת אמן.

הנחש דבוק אל הקיר (צילום: מתוך "קול ברמה")

כאמור, הפלקט יצא לאור לע"נ ד"ר בנטל שהיה רופא ילדים ומנהל מחלקת פגים בבי"ח 'לניאדו' ו'מעייני הישועה', והשתתף בקביעות בשיעורי הרופאים של הגר"י זילברשטיין.

בעלון "קול ברמה" החודשי שיצא לאור בימים אלו, מובא סיפור ובו נס גלוי שקרה למשפחת בנטל בדירתם ברכסים. בזכות הפלקט ההוא. "בוקר אחד מתעורר אחד הילדים ומתחיל לזעוק; ההורים מיהרו לגשת למיטתו, וגם הם נחרדו לראות נחש ארסי גדול ה'מודבק' על פלקט-האמן", נכתב בעלון.

צילום: מתוך "קול ברמה"

"הנחש טייל להנאתו בבית, וכשהגיע אל הפלקט הוא פשוט 'נדבק' בדבק שהדביק את מבצע הברכות לקיר הבית, ולא יכול היה לזוז ממקומו. הנחש היה עדיין חי, ולדברי לוכד-הנחשים שהוזעק למקום, הוא היה ארסי במיוחד", מספרים בני המשפחה.

שער עלון "קול ברמה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר