למי באמת אכפת ממצוקת הדיור?

ח"כ מוזס נגד יעקב אשר: "אתה מתפרץ לדלת פתוחה"

הפעם מדובר בקרב אמיתי - מי באמת זועק על מצוקת הדיור ומי מחפש כותרות. ח"כ מוזס תוקף את ח"כ אשר על בקשתו לקיים דיון במצוקת הדיור - כשלדבריו - הוא עצמו זועק על כך זמן רב (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יעקב אשר ומוזס (צילום: מרים אלסטר ויונתן זינדל - פלאש 90)

נושא מצוקת הדיור בציבור החרדי, עולה מדי פעם לכותרות ולדיון ציבורי. מי שמנסים כעל העת לפעול בעניין הם חברי הכנסת החרדיים, אלא שבימים האחרונים פנו נציגי 'דגל התורה' בכנסת במכתב ליו"ר סיעת' יהדות התורה' מנחם אליעזר מוזס לדון במצוקת הדיור במהלך ישיבת הסיעה.

מוזס שפועל רבות בנושא מצוקת הדיור לאורך כל הקדנציה, כבר במשך שנים ארוכות, עוקץ בחריפות רבה את ח"כ יעקב אשר על בקשתו ואומר לו כי הוא זועק על כך כבר זמן רב ובכל הזדמנות וכי בקשתו, לקיים רק כעת דיון בנושא, הנה התפרצות לדלת פתוחה.

חחת הכותרת: "הנדון: בקשתך לקיים דיון בסיעה בנושא מצוקת הדיור", כותב לו מוזס: "קבלתי את מכתבך בעניין שבנידון. כפי שוודאי ידוע לך מעצם נוכחותך בישיבות הסיעה, כמעט מידי שבוע פתחתי את דברי בשאלה, 'מה יהיה עם מצוקת הדיור'. שאלתי זאת במהלך המו"מ הקואליציוני, במהלך הדיונים שהתקיימו לקראת אישור התקציב בממשלה, וגם לאחר מכן".

מוזס ממשיך ומפרט: "פניתי בעניין אל שר האוצר משה כחלון ולצערי לא קיבלתי ממנו שום התייחסות. ביקשתי ממנו לנצל את הסכמי הגג כשוט מול ראשי הערים וכתנאי להכללת המגזר החרדי בתכניות הבניה החדשות בעירם. התרעתי כי מתוך 144,000 יחידות דיור שתוכננו ושווקו, חלקם של החרדים נעדר כמעט לחלוטין. קראתי לו לממן את מחירי פיתוח הקרקע בבית שמש כדי להוזיל את מחירי הדירות".

בשלב זה, עוקץ מוזס את אשר על הניסיון שלו לייצר כותרות משל הוא מטפל במשבר הדיור וכותב: "אשר על כן בבקשתך לקיים דיון, הנך בעצם בבחינת 'מתפרץ אל דלת פתוחה'".

"ולעצם העניין", הוא ממשיך, "דעתי האישית היא שאין מנוס ועלינו להודיע לראש הממשלה כי לא נתמוך בתקציב בקריאה השנייה והשלישית, אם לא תוצג לנו תוכנית אמיתית, מעשית, ומיידית, לפתרון מצוקת הדיור הנוראה והחמורה שפוקדת את הציבור החרדי".

מוזס מסיים את מכתבו וכותב: "אני שמח מאוד על בקשתך, ואי"ה בישיבת הסיעה הקרובה אייחד זמן ניכר מתוך הישיבה לדיון מעמיק בסוגיה, ולקביעת דרכי פעולה מול הקואליציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר