מטיילים בבין הזמנים

תערוכת תלת מימד ונחלים - צאו לטייל בעין אפק

עכשיו זה הזמן הנכון ביותר לצאת ולגלות את נופי ארצנו, ובעיקר לנוח... מזג האוויר הנעים מזמין את המשפחה לגיבוש והנאה. רגע לפני שחוזרים לישיבה - לאן יוצאים לטייל? (טיולים, שיווקי)

(צילום: עמנואל אשד)

הגיע בין הזמנים ואתם מתכוננים לצאת לטיול משפחתי? רגע לפני שאתם נוסעים, תנו לכם להציע לכם כמה מסלולים מעניינים במיוחד.

מתלבטים איך לקבל מסלולי טיולים מרתקים, מאתגרים, ומהנים עבור כל המשפחה? כיכר השבת בשיתוף רשות הטבע והגנים מביאים לכם את כל האטרקציות המיוחדות שהפארקים הלאומיים מציעים לכם.

בבין הזמנים הזה אתם מוזמנים לבקר במקומות מסודרים, בטיחותיים, עם נופים, עתיקות, מדשאות, ובעצם כל מה שצריך לחופשה עבור כל המשפחה: ילדים והורים כאחד.

שמורת טבע עין אפק

מה קורה שם? שמורת עין אפק מתייחדת בנופי הביצות והנחלים עם צמחי עשירה ועופות ססגוניים. שבילים, עתיקות ותצפיות. בנוסף מתקיימת תערוכת אמנות עם חוויות מיוחדות לילדים.

איך מגיעים? בצומת עין אפק (כורדאני) שבכביש 4 פונים מזרחה לרחוב התל (כביש 7911 בקריית ביאליק). לאחר כ-1.5 קילומטרים מגיעים לשער השמורה.

מתי אפשר להגיע? כל יום בשבוע, ראשון עד חמישי, 8:00-17:00 (שימו לב: בשעון חורף עד 16:00...)

כמה עולה לנו? מבוגר - 22 ש"ח, אזרח ותיק - 11 ש"ח, ילד - 9 ש"ח. הכניסה לתערוכה ללא תשלום נוסף.

ת'כלס, מה עושים שם? טיולים בין נופים מיוחדים מייצרים מקום מושלם לפיקניק עם המשפחה. עתיקות - טחנת הקמח הקדומה שמעליה תצפית על הרי הגליל העליון ועמק עכו. בטחנה ישנה גם תצוגת סרטון אור קולי. שבילים ומסלולים (בין שעה לשעתיים). ובבין הזמנים הזה תגלו גם תערוכת אמנות מעניינת במיוחד.

רגע, מה אמרתם על תערוכה? תערוכת פסלים ומיצגים בתלת מימד העוסקים בשינויי נוף בישראל ובתהליכי הפיתוח שמתרחשים סביב לשמורה. במבנה העתיק של טחנת הקמח תגלו יצירות אמנות של האוצרת חיה ויסהוז בה משתתפים 18 אמני פיסול ותלת מימד מרחבי הארץ.

פעילות לילדים: לא שכחנו שבכל טיול משפחתי ישנם גם זאטוטים שצריכים אטרקציות. בעין אפק ישנם תאואים (ג'מוס) שהובאו בעבר משמורת החולה. תצפית מיוחדת על חיות הענק האלו, שלא רואים כל יום. הצטיידו במשקפת וקדימה.

חוקרים צעירים: הצמחייה והחיה המגוונים והעשירים בעין אפק, יסקרנו כל חוקר צעיר וסקרן כמו בני הנוער שבקרבנו. למשל העופות, מלאי של צבעים מהחסידה הלבנה, השקנאי וציפורי שיר רבות. תצליחו לראות את צב הביצה המצוי (טיפ: בימים שמשיים הוא נוהג להתחמם על גדות הברכות והאבנים). המים מהווים את "לב" השמורה ומהווים את הבסיס לקיום ולשימור ערכי הטבע, החי והצומח שבה.

אז איך מתקשרים? טלפון: 04-87782260 או פשוט בקרו באתר של רשות הטבע והגנים

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר