9 שנות מאסר

הפרקליטות הגיעה להסדר עם האב התוקף

הפרקליטות הגיעה היום (ה') להסדר טיעון עם האב התוקף הנאשם בתקיפה אכזרית של שתיים מבנותיו, במסגרתו ישונו העבירות המיוחסות לו למעשה חמורים בלבד (חדשות חרדים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: אלכס קולומויסקי, ynet)

פרקליטות מחוז ירושלים הגיעה היום (ה') להסדר טיעון עם האב מירושלים הנאשם בתקיפה אכזרית של שתיים מבנותיו במשך שנים, שבמסגרתו ישונו העבירות המיוחסות לו למעשה חמורים בלבד. בשל כך ייגזרו עליו תשע שנות מאסר. הסדר הטיעון צפוי להיות מאושר בהמשך היום.

מדובר בפרשיה מסעירה במיוחד שכן מדובר באב למשפחה חשובה מאד בציבור החרדי שלפני כחודשיים הוגש כתב האישום הראשון נגדו. האב, בן 50 מירושלים ואב ל-11 ילדים, הואשם כי תקף באכזריות שתיים מבנותיו כשהיו בנות שבע ו-11. יצוין, כי בני המשפחה החרדית לא הגנו על האב ושיתפו פעולה עם חוקרי המשטרה.

המשטרה הקימה צוות חקירה מיוחד עם קבלת הדיווח אודות חשד לכך ששתי צעירות, כיום בנות 23 ו-15.5, נפגעו על ידי אביהן מאז היו בנות 7 ו-11 פגיעה מתמשכת וארוכת שנים שמהלכה ביצע האב בבנותיו מעשים קשים ואכזריים.

מאז שעזבה את בית המשפחה, החל האב לפגוע באחת הבנות שהייתה אז כבת 11, ועד לחשיפת הפרשה לפני כחודש. המקרה נחשף כשהבת הגדולה גילתה שהאב ממשיך בפגיעותיו גם כלפי אחותה הקטנה, וסיפרה זאת בפני קרובי המשפחה.

בגלל חומרת האירועים וגיל ילדותיו, הוטל צו איסור על חלק מפרטי הפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר