"השארת ילד ללא השגחה"

הפעוט טבע למוות באמבטיה והמטפלת תישלח לכלא

היא מילאה אמבטיה כדי לרחוץ את התאומים בהם טיפלה, והלכה לחמש דקות, כשהיא משאירה אותם ללא השגחה. כשחזרה, היא מצאה את אחד מהם כשראשו במים (אקטואליה, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

היום אחר הצהריים (חמישי) גזר בית משפט השלום בתל אביב שנת מאסר על המטפלת שגרמה למותו של פעוט באמבטיה לפני כשנתיים וחצי, בעת שטיפלה בו ובאחיו התאום.

עוד חדשות:

במהלך הדיונים בבית המשפט הודתה אביגיל דניאל, המטפלת, במיוחס לה. על פי גזר הדין, משפחתו של הפעוט אף תזכה לפיצויים מצד המטפלת, בסך 80 אלף שקלים. סעיפי ההרשעה הם גרימת מוות ברשלנות והשארת ילד ללא השגחה.

"אביגיל מילאה אמבטיה על מנת לרחוץ את התאומים בהם טיפלה", מתאר כתב האישום המתוקן. "לאחר מכן היא הושיבה את התאומים בתוך האמבט במושב המיועד לרחיצת פעוטות, והלכה למשך כחמש דקות, כשהיא משאירה אותם ללא השגחה. כשהיא חזרה, היא כבר גילתה את אחד הפעוטות כשהוא שוכב, וראשו בתוך המים - ללא הכרה".

בשלב זה היא ניסתה לבצע בו פעולות החייאה, תוך קריאות לעזרה. למקום הגיעה אחד השכנים, ויחד הם הזעיקו השניים צוותים של מגן דוד אדום וצוותי משטרה, והפעוט הטובע הובהל לבית החולים במצב אנוש, אושפז למשך חמישה ימים בבית החולים, בסיומם נקבע מותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר