החורף כבר פה

יורה בעוצמה: הצפות באילת, רחובות נחסמו לתנועה

העיר הדרומית הופתעה לחלוטין מכמות הגשמים וחלקים ממנה הוצפו בשלוליות ענק עמוקות. המשטרה סגרה כמה מהרחובות לתנועה לאחר שכלי רכב נתקעו בתוך השלוליות (חדשות בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
שדה התעופה מוצף (רשות שדות התעופה)

אילת לא משופעת בגשמים בדרך כלל מה שאולי גורם למערכות הניקוז שלה לא לעמוד בגשם הראשון שהפתיע את העיר הדרומית הלילה וגרם להצפות.

המשטרה חסמה לתנועה את כיכר התיירות, כיכר מרידיאן וכיכר המשטרה על ציר 90 מצפון לדרום העיר עקב הצפות. שתי מכוניות נתקעו בשלולית עמוקה בכיכר התיירות וכוחות כיבוי והצלה חילצו בשלום את הנהגים. במהלך הלילה מונית עלתה באש מפגיעת ברק ישירה וכוחות הכיבוי טיפלו באירוע.

המונית שנפגעה

מדוברות כבאות והצלה אילת נמסר: "מספר רב של צוותים פועלים כרגע ברחבי העיר בטיפול במספר רב של אירועים, ביניהם חילוץ מרכבים, שריפות רכב, עמודי חשמל, מעליות תקועות וחיגנים אוטומטים המתרעים על שריפות. יש לפעול בצורה מושכלת בשימוש במעליות ונהיגה ברחבי העיר בהתאם להוראות המשטרה".

בנוסף, אחד ממסלולי ההמראה והנחיתה בשדה התעופה באילת הוצף בעקבות הגשמים העזים ועל כן הופסקה הפעילות האווירית.

מרשות שדות התעופה נמסר כי במהלך היום מתוכננות 24 טיסות מסחריות לאילת וממנה, ועל כן צוות של שדה התעופה באילת יצא לשדה התעופה בעובדה והפעילות האווירית תתקיים שם החל מהשעה 10:30 בבוקר.

ברשות קוראים לציבור הטסים להתעדכן בחברות התעופה על מועד טיסתם היום.

מדוברות רשות הטבע והגנים נמסר כי עקב הגשמים הכבדים באזור אילת החי-בר ביטבתה נסגר לביקורי מטיילים וצוות החי-בר מטפל בחיות שלא ממש רגילות למזג האוויר הזה.

על פי התחזית: הגשמים המקומיים יימשכו מלווים בסופות רעמים ורק בהמשך היום הגשמים ייפסקו וייעשה מעונין חלקית. תורגש ירידה קלה במידות החום, שיוסיפו להיות גבוהות מעט לעונה

בשבת יהיה בהיר עד מעונן חלקית ותורגש ירידה קלה במידות החום. ביום ראשון תורגש ירידה קלה נוספת במידות החום. ייתכן גשם מקומי וקל בצפון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר