העיתון השמרני מפתיע

ועידת המודיע: בנואמים - ראש הממשלה ושר האוצר

בעיתון השמרני "המודיע", ביטאון אגודת ישראל המזוהה עם השר יעקב ליצמן, הצליחו להפתיע: הועידה הצפויה מסתמנת כ'כנס הרצליה החרדי', וינאמו במסגרתה ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בעיתון 'המודיע' משנים את הקונספט ובניגוד לשנים עברו בהן פנו בכינוס השנתי שכונה ועידת המנהלים לציבור הרחב הפעם שמים דגש לאחר שנות הפסקה על כינוס יוקרתי ואקסקלוסיבי המיועד לבכירי המגזר ולקובעי דעת הקהל.

תחת הכותרת 'ועידת המודיע לעסקים', שמסתמנת כ'כנס הרצליה החרדי', הבטיחו עד עתה את השתתפותם דמויות בכירות כמו ראש הממשלה בנימין נתניהו שצפוי לשאת את הנאום המרכזי בועידה, וכן שר האוצר משה כחלון, בכירי המשק והכלכלה וכמובן נציגי הציבור החרדי בכנסת.

הועידה, שתתקיים בסוף החודש במרכז הארועים 'אווניו' שבקריית שדה התעופה, מושכת אליה כבר כעת את תשומת הלב הציבורית, וזאת ללא ספק בשל השמות שמפארים את רשימת הנואמים. ב'המודיע' אומרים כי לא מדובר ב'פורום המנהלים' הישן אלא בפורמט חדש לחלוטין: "זו ועידה שמיועדת לציבור המנהלים ואנשי העסקים והיא תשמש במה לדיונים בהם יעלו שורה של נושאים המעסיקים ונמצאים במרכז סדר יומו של הציבור החרדי, אומרים בעיתון הוותיק ומוסיפים כי "לראשונה יושמעו גם עמדותיהם של ראשי המשק, הכלכלה ובכירי הדרג הפוליטי שיתייחסו לנושאים אלו".

אין ספק, אומרים גורמים פוליטיים, כי השתתפותו של נתניהו מלמדת על עוצמת הברית הפוליטית בין ראש הממשלה לציבור החרדי והמשך שיתוף הפעולה הקואליציוני שהביא כבר להישגים רבים לטובת היהדות החרדית.

הגורמים מעריכים כי כחלון ייצטרך להתייחס בנאומו גם לסוגיית מצוקת הדיור בציבור החרדי אשר כעת מפנים אליה גדולי ישראל מכל החוגים את מעיינם, על מנת לפתור אותה.

בעיתון מוסיפים כי צוות מיוחד שוקד על גיבוש תכני הועידה, כשהמטרה היא לעורר דיונים פוריים שיעסקו בנושאים הבוערים ביותר, מתוך תקווה שאלו שיטלו חלק באותם דיונים יהיו דמויות שיוכלו לנקוט בצעדים מעשיים ואטרקטיביים בהתאם למסקנות שיעלו בדיונים. בצוות חברים אנשי מקצוע שמתמקצעים ביזום כנסים דומים, כשהשאיפה היא ליצור אכן ועידה במתכונת חדישה, כשלדברים שיצאו ממנה תהיה השפעה על סדר היום הציבורי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר