מטיילים בבין הזמנים

נבכי המבצר העתיק מתגלים בחשיכה - כוכב הירדן

עכשיו זה הזמן הנכון ביותר לצאת ולגלות את נופי ארצנו, ובעיקר לנוח... מזג האוויר הנעים מזמין את המשפחה לגיבוש והנאה. רגע לפני שחוזרים לישיבה - לאן יוצאים לטייל? (טיולים, שיווקי)

טיול עששיות, סיור לילי בכוכב הירדן. (צילום: אריאב בולדו)

לקראת סוף בין הזמנים נזכרתם שעוד לא טיילתם? רגע לפני שאתם נוסעים, תנו לכם להציע לכם כמה מסלולים מעניינים במיוחד.

מתלבטים איך לקבל מסלולי טיולים מרתקים, מאתגרים, ומהנים עבור כל המשפחה? כיכר השבת בשיתוף רשות הטבע והגנים מביאים לכם את כל האטרקציות המיוחדות שהפארקים הלאומיים מציעים לכם.

בבין הזמנים הזה אתם מוזמנים לבקר במקומות מסודרים, בטיחותיים, עם נופים, עתיקות, מדשאות, ובעצם כל מה שצריך לחופשה עבור כל המשפחה: ילדים והורים כאחד.

המבצר העתיק מתגלה בחשיכה. כוכב הירדן. (אריאב בולדו)

גן לאומי כוכב הירדן

מה קורה שם? מבצר המשקיף על הגליל התחתון ובקעת הירדן, עם מסלולים ותצפיות. בבין הזמנים הזה תוכלו לחוות גם סיור לילי בנבכי המבצר וגילוי סודותיו.

איך מגיעים? בכביש 90 (בית שאן - טבריה) פונים לכביש 717 כ- 15 ק"מ צפונית מבית שאן.

מתי אפשר להגיע? ראשון עד חמישי, 8:00-16:00. הסיור הלילי מתקיים בימי חמישי בחודשים אוקטובר-נובמבר.

כמה עולה לנו? כניסה לגן הלאומי: מבוגר - 22 ש"ח, ילד - 9 ש"ח. הנחות לאזרחים ותיקים. כניסה לסיור הלילי בהרשמה מראש (3639*), מבוגר - 50 ש"ח, ילד - 40 ש"ח.

רגע, מה יש בסיור הלילי? טיול עששיות מיוחד במבצר המיוחד שנמצא גן הלאומי שמרשים ביופיו. תצפית על אורות עמק הירדן ושכנתנו במזרח - ירדן. הליכה בנבכי המבצר, במעבריו הנסתרים וגילוי סודותיו של "כוכב הרוחות".

המבצר שנשאר אחרון: בקצה המזרחי של רמות יששכר, בנקודה הגבוהה ביותר (308 מטרים) מתנשא המבצר הצלבני כוכב הירדן. המבצר נבנה בשנת 1168 ונקרא "בלוואר" (יפה נוף). המבצר מעולם לא נכבש בקרב, ושרידיו מלמדים על העוצמות של המבצר הענקי. את המבצר מקיף שביל הליכה מעגלי שאורכו 2 ק"מ, עם נופים ופריחה ייחודיים.

ביולוגיה למתחילים: בכוכב הירדן תמצאו חלקה מוגנת שמגדלים בה צמחים נדירים שצומחים בקרקעות הבזלת במזרח הגליל התחתון. בין הצמחים: שלהבית הגלגל ואלקנת הגליל, כאשר המטרה היא להשיבם לנופי הגליל.

אז איך מתקשרים? טלפון: 04-6581766, ולטיול העששיות 3639* או פשוט בקרו באתר של רשות הטבע והגנים

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר