לקראת זמן חורף

"עמלים בתורה" – סינגל בכורה לקובי וינר

הזמר והקלידן קובי וינר בסינגל בכורה בלחנו של המלחין אברימי שפירא ובעיבודו של המוזיקאי מנחם ספרא. את השיר מקדיש וינר לעמלי התורה שמתחילים את הזמן (סינגלים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(יח"צ)

כבר שלוש-עשרה שנים שהוא מרקיד בחורי ישיבות כמעט מדי ערב, שר ומנגן בחן ישיבתי ייחודי, אבל ההחלטה להקליט סינגל נפלה רק עתה. "מטבע עיסוקי במוזיקה נחשפתי במהלך השנים להמון לחנים, אבל רק כשקיבלתי לידיי את השיר החדש 'עמלים בתורה' גמלה בליבי ההחלטה לבצע אותו בהפקה אולפנית" מספר קובי וינר.

וינר (31) יצא אמנם לפני שנים לשוק העבודה, והוא מופיע כאמור כזמר וקלידן, אך ניכר כי הוא מחובר בכל נימיו להווי הישיבתי וכפי שהוא מעיד כי "המילים הקדושות והטהורות של רש"י בפירוש לפסוק 'אם בחוקותי תלכו' מדברות אלי. הרגשתי שהלחן הזה ממש תופס אותי".

את הלחן המיוחד חיבר אברימי שפירא, עליו העיד בעבר המעבד משה (מונה) רוזנבלום כי הוא "ענק בהלחנה באופן יוצא דופן" וברפרטואר שלו מצויים הלחנים "מנוחה ושמחה" (שהתפרסם באלבום "הווי דן" של אפרים מנדלסון) ו"מודה אני" (שביצע מיכאל שטרייכר).

את העיבוד בחר קובי וינר להפקיד בידיו של המוסיקאי מנחם ספרא מ"אטמוספר מיוזיק", האחראי בין היתר ליצירות חסידיות רבות ועבד לצידם של אמנים מהשורה הראשונה.

וינר מבקש להקדיש את השיר לקהל אליו הוא מחובר יותר מכל: "אני רוצה לאחל לכל האברכים ובחורי הישיבות שמתחילים בימים אלו את זמן חורף, שיעשו שטייגען מתוך עמלות בתורה על מנת לשמור, לעשות ולקיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר