לראשונה בתולדות הארגון

מזנוני האו"ם החלו להגיש אוכל כשר

החל מהיום יוגש באופן קבוע אוכל כשר במזנוני האו"ם. שגריר ישראל באו"ם שדרישתו בנושא התקבלה אומר: "האו"ם צריך להיות פתוח גם לשומרי המסורת היהודית" (חדשות, בעולם)

רחל פרייפלד | כיכר השבת |
אילוסטרציה (נתי שוחט, פלאש 90)

מזנוני האו"ם ידעו והכירו עד כה מאכלים מסוגים שונים ומיוחדים, בהם חלאל (למוסלמים), צמחוני וטבעוני – אבל לא אוכל כשר. שגריר ישראל באו"ם דני דנון שיגר מכתב בנושא למזכ"ל האו"ם באן קי-מון, בו דרש הגשת אוכל כשר לעובדי או"ם יהודים ודיפלומטים רבים ממשלחות מרחבי העולם המבקשים לשמור על הכשרות.

"בשביל יהודים רבים מסביב לעולם, אכילת אוכל כשר היא חלק בסיסי מאמונתם", כתב השגריר דנון והוסיף: "אנחנו מאמינים שעל כל אזרחי העולם להרגיש רצויים באו"ם".

מדוברות שגרירות ישראל באו"ם נמסר: "בתום תהליך מול מזכירות האו"ם, אישרו לראשונה במטה האו"ם הגשתו של אוכל כשר במזנונים באופן קבוע החל מהיום. יוזמה זו של שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, מצטרפת להחלטות ואירועים נוספים שהוביל השנה במטרה לקדם את השוויון כלפי היהודים באו"ם, ביניהן ההחלטה על הכרזת יום הכיפורים כמועד רשמי של האו"ם ועריכת סדר הפסח הראשון לשגרירים באו"ם".

השגריר דנון אומר: "אנחנו צועדים בראש מורם במסדרונות האו"ם, כפי שבאו"ם מכבדים בני דתות אחרות יש לכבד גם את היהדות. על כל אזרחי העולם להרגיש רצויים באו"ם ועליו להיות פתוח גם לשומרי המסורת היהודית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר