שבוע וחצי לבחירות בארה"ב

אכזבה לטראמפ: למרות החקירה - קלינטון מובילה בסקרים

בניגוד לציפיות של תומכי טראמפ, סקר של NBC מעלה כי ההשפעות של חידוש חקירת ה-FBI בנושא קלינטון אינן דרמטיות, והיא ממשיכה להוביל על פני דונלד טראמפ בפער של שישה אחוזים (חדשות)

הילרי קלינטון (צילום: שאטרסטוק)

אכזבה לתומכי טראמפ: שלושה ימים לאחר שמנהל ה-FBI ג'יימס קומי הטיל פצצה והודיע לקונגרס על חידוש החקירה בעניינה של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון, ולמרות הציפיות המוקדמות של תומכי טראמפ להתרסקות של המועמדת המתחרה בעקבות החקירה - סקר של רשת NBC קובע כי המועמדת הדמוקרטית שומרת על פער גדול למדי מול המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ ומובילה עליו בפער של כ-6 אחוזים.

עוד חדשות:

על פי הסקר שהחל בשבוע שעבר ונסגר אמש, 47 אחוזים מהאמריקנים שנסקרו אמרו כי יצביעו לקלינטון, מול 41 בלבד שאמרו כי יצביעו לטראמפ. 83 אחוזים מהנסקרים שהזדהו כדמוקרטים אמרו כי הודעת ה-FBI בעניינה של קלינטון היא הסחת דעת, לעומת 93 אחוזים מהרפובליקנים שטענו כי מדובר בעניין חשוב שיש לחקור לעומק.

טראמפ. חגג מוקדם מדי? (צילום: שאטרסטוק)

במקביל, משרד המשפטים האמריקאי הודיע אמש (שני) כי הם פועלים למיצוי החקירה בזמן הקצר ביותר שניתן, כשלצורך כך ה-FBI הונחה לגייס את המשאבים הראויים על מנת למצות את החקירה ולהגיע למסקנות בהקדם.

מנגד, הבית הלבן פרסם הודעה לפיה הנשיא אובמה לא יודע מה גרם למנהל ה-FBI לפתוח בחקירה כעת ולשלוח הודעה בנושא לקונגרס, אך הוא "יבקר או יתמוך" בהחלטה של מנהל ה-FBI לחדש את החקירה. הבית הלבן מסר עוד כי הוא מאמין כי ג'יימס קומי הוא איש יקר ולא ניסה להשפיע על תוצאות הבחירות בארצות הברית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר