"צריך תפילה"

הרב מוצפי סיפר בבכי: "ההידרדרות הקשה במצבי נעצרה"

לאחר חודש בו חלה הידרדרות במצבו הרפואי של הגאון רבי בן ציון מוצפי, בסוף השבוע הוא מסר שיעור ובישר לתלמידיו - בדמעות כי ההידרדות נעצרה וביקש את סליחתם (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן )

לקיים בנו חכמי ישראל: הגאון רבי בן ציון מוצפי, מבכירי הפוסקים הספרדים, חש ברע מאז חג ראש השנה. זה למעלה מחודש שמצבו הבריאותי הלך והידרדר, הרב הפסיק למסור שיעורים ומיעט לצאת מביתו. בסוף השבוע הוא מסר שיעור ראשון וסיפר בדמעות: "ההידרדרות הקשה במצבי פסקה" .

בסוף השבוע הגיע הגרב"צ מוצפי לשיעור ראשון ואמר לתלמידיו: "קודם כל אני מודה לקדוש ברוך הוא שנתן לי כוח לבוא. כי הכוחות מראש השנה, בעוונות הרבים, אפסו, והמצב עם הלב לא היה כל כך טוב. אתמול, ב"ה, כתוצאה מהתפילות שלכם, נעצרה ההידרדרות".

"הייתה הידרדרות קשה מאוד. ויש לי בשורה טובה: ההידרדרות נעצרה והרופא התיר לי לרדת מהמיטה".

הרב סיפר שהרופאים: "חושבים לעשות איזה טיפול, איזה משהו, כנראה שבוע הבא, צריך תפילה, תמיד צריך תפילה. לקראת שבוע הבא בעז"ה נקווה שיהיה סוף וקץ לכל ההפסקות האלה. הרופאים יחליטו מה יהיה ומתי, ובעז"ה כי ילך במיישרים".

הרב פנה לתלמידיו כשהוא דומע ואמר: "תסלחו לי שלא ראיתי אתכם ולא בירכתי אתכם. אבל כל הזמן הייתם נגד עיני, שתדעו. כל הזמן. כל הציבור. כל הזמן גם ביום הכיפורים. זלגו עיני דמעות. הייתי מתפלל על כל אחד ואחד מכם. תדעו ש'בראשית' יש בו הרבה עניינים שבאו לתאר את תפקיד האדם בעולם".

הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואתו של הגאון רבי בן ציון מוצפי בן טובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר