"מרן, כולנו בנותיך!"

ביום חמישי: 10 אלף תלמידות יתכנסו ב'הארנה'

בש"ס נערכים לעצרת הענק באצטדיון 'הארנה' בירושלים, ביום חמישי, בהשתתפות למעלה מעשר אלף בנות רשת החינוך, במלאות 3 שנים לפטירת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ארכיון: יונתן זינדל, פלאש 90 )

בתנועת ש"ס נערכים לקראת עצרת הענק באצטדיון 'הארנה' בירושלים בהשתתפות למעלה מעשר אלף בנות רשת החינוך של ש"ס במלאות שלוש שנים לפטירת מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל. מנכ"ל הרשת חיים ביטון: "יש בקשות מכל רחבי הארץ להגדיל את האירוע".

העצרת צפויה להתקיים ביום חמישי הקרוב בסימן: "מרן, כולנו בנותיך!". רוב המשתתפות יהיו תלמידות רשת החינוך 'בני יוסף' מרחבי הארץ.

מהוועדה המכינה נמסר, כי "לאירוע ההיסטורי יגיעו מעל ל-200 תלמידות של רשת החינוך, כאשר בשל מגבלת המקום יגיעו רק תלמידות הכיתות הגבוהות. בחלק התורני של האירוע יופיעו לפני התלמידות מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה שליט"א וכן בנו של מרן זיע"א, הראשל"צ הגר"י יוסף, אשר ישמיעו דברי חיזוק והתעוררות בדרכו הרוחנית של האב המייסד זיע"א.

"כמו כן, יוצג באירוע המנון חדש על מרן, שנלמד בכל בתי הספר לבנות של הרשת ויהיה שגור בפי התלמידות".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אמר לקראת האירוע כי "מרגש לראות את הפריחה העצומה של תלמידי ותלמידות רשת החינוך המונים כיום 57,000 בנים ובנות כו ירבו, אשר כולם הם בניו הרוחניים של מרן זיע"א שמסר את נפשו עבור הקמת הרשת, מתוך דאגתו כנה לדורות הבאים. העצרת לבנות ביום חמישי היא שיא היסטורי נוסף של הדור הספרדי החדש המתחנך בדרך ישראל סבא וזוקף את קומתו".

מנכ"ל הרשת חיים ביטון אמר: "ההיענות לעצרת גדולה מאד וכי יש בקשות מכל רחבי הארץ להגדיל את האירוע. לצערנו, בשל אילוצי המקום אנחנו נאלצים להסתפק בתלמידות מכיתות ו-ח בלבד. בס"ד נערוך בעתיד עצרות נוספות לכלל תלמידי הרשת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר