דרושים בני תורה וצעירים

מחמישה נשאר אחד: דרעי מחפש נציגים לעיריית ירושלים

מתוך חמשת נציגי ש"ס שנבחרו למועצת עיריית ירושלים, נותר אחד - צביקה כהן. כעת, מחפש דרעי שני נציגים חדשים - בני תורה וצעירים - שיחליפו את סבן ומלכיאלי. השם החם: אברהם בצלאל (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יחזרו לעבוד יחד? צביקה כהן עם אברהם בצלאל (צילום: יעקב כהן)

שלוש שנים עברו מאז הבחירות לרשויות המקומיות, מאז הספיקה רשימת ש"ס בעיריית ירושלים להתרוקן לחלוטין מהנציגים שנכנסו, מלבד היו"ר - סגן ראש העיר צביקה כהן.

בזה אחר זה פרשו חברי מועצת העיר, כל אחד מסיבותיו שלו: נתי לסרי, אליעזר שמחיוף, נחמניאל סבן ומיכאל מלכיאלי.

לאחר הבחירות התגאה דרעי ברשימה הירושלמית ואמר כי מדובר בהישג הגדול של הרשויות המקומיות, רשימה של בני תורה, רובם צעירים, וכאלו שהתושבים מרוצים מהם. ספק אם דרעי היה חותם על המשפט הזה כעבור שלוש שנים, מלבד מלכיאלי אותו הוא קידם לתפקיד חבר כנסת.

כעת דרעי נמצא במצוקה, הסיעה בירושלים שזכתה לחמישה מנדטים מתפקדת כסיעה של שלושה. טרם אותר מחליף לסבן שפרש בחודש שעבר, ובוודאי שלא למלכיאלי שרק אתמול נודע לו שיקודם לכנסת.

דרעי מבקש מבכירי המפלגה, הארצית והמקומית, לנסות ולסייע לו למצוא מחליפים לשניים. עדיפות לצעירים ובני תורה.

בין השמות שעולים שוב ושוב במסדרונות העירייה נמצא שמו של אברהם בצלאל, מי שהיה עוזרו האישי של יו"ר הסיעה צביקה כהן ופרש לאחר עימות פנימי עם הבוס, כשלבסוף ביקש לפרוש ודרעי אישר את המהלך. במידה והמהלך יצא אל הפועל הרי שמדובר בדרמה מקומית אצל חברי הסיעה.

ל"כיכר השבת" נודע כי הערב צפויה להתקיים פגישה מכרעת בנושא, בה ישתתפו בין היתר השר אריה דרעי ומנכ"ל התנועה חיים ביטון, וככל הנראה בסיומה יבחרו נציגים חדשים למועצת העיר ירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר