האשמות חמורות

הגננת לשעבר שעקצה מיליונים מבנקים: "בני אלבז סחט אותי ואיים עלי"

מיכל קליינמן, גננת לשעבר ממודיעין שעצורה בחשד לעוקץ בנקים בסכום של כ-24,000,000 ש"ח, מאשימה כי הזמר בני אלבז סחט אותה ואיים עליה. אלבז: "רמאית סדרתית" (פלילים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בני אלבז (צילום: ינקי לביא)

זמר המהפכה הסתבך? מיכל קליינמן, גננת לשעבר מהעיר מודיעין שנעצרה לפני כשנה בחשד כי עקצה בין היתר שלושה בנקים בסכום של כ-24,000,000 שקלים ושוהה במעצר בשנה האחרונה, מאשימה את הזמר בני אלבז וטוענת כי היא נסחטה ואף הייתה נתונה לאלימות מצד הזמר "ושותפיו בפרשה", כך דווח באתר פוסטה של עיתונאי הפלילים אמיר זוהר.

עוד חדשות:

קליינמן, שנעצרה לפני כשנה, מואשמת כעת במספר עבירות מרמה ורוב הכספים שקיבלה ממשקיעים ומבנקים שונים נעלמו ולא ניתן לאתרם. כעת טוענת קליינמן, כי חלק מהכסף נמצא אצל בני אלבז "ושותפיו מהעולם התחתון". אין זו הפעם הראשונה שקליינמן מאשימה את אלבז, אולם על פי הדיווח ב'פוסטה', בימים האחרונים שלחה קליינמן מכתב לשופטת המחוזי מרכז בלוד, ובו היא מבקשת "למסור דיווח מפורט לפרקליטות על מעורבותם של בני אלבז ושותפיו".

על פי הדיווח, קליינמן כתבה כי "קיים מחדל חקירתי חמור בכך שגורמים אלו לא נחקרו ביחס לפרשה. חלקם נחקרו אבל לא נעשה דבר למרות עדויות בתיק המעידות על מעשיהם... כתב האישום לוקה בעצימת עיניים מצד הפרקליטות אשר מתעלמת מן המלחמה המתנהלת בין בני אלבז לבין עו"ד זינגר, על גבי". במכתב כתבה קליינמן כי אם יאפשרו לה למסור את הדיווח המפורט, הוא ישפוך אור על הפרשה ויאפשר למצוא ולהשיב את כספי המלווים.

פגישת הבוררות בין קליינמן והעבריין יוסי הררי

יצויין, כי במהלך חקירתה במשטרה נשאלה קליינמן לגבי הקשר שלה עם אלבז, אלא שזו הכחישה את הדברים וסירבה להפליל אותו. כעת היא טוענת כי עשתה זאת רק מכיוון שהייתה נתונה לסחיטה לכאורה מצדו של אלבז ומצד גורמים מ"העולם התחתון" שכביכול מקושרים אליו.

אלבז עצמו מופיע בכתב האישום נגד קליינמן כמי שהפגיש אותה עם העבריין יוסי הררי, ראש כנופיית רמת עמידר בשנות ה-90, והציע לו להיכנס לשותפות עם קליינמן. מאוחר יותר נכח בני אלבז בפגישת "בוררות" בין הררי לקליינמן בוגע ל"מחלוקות כספיות".

בני אלבז אמר בתגובה לאתר פוסטה כי "מיכל קליינמן צריכה להגיד כל בוקר תודה לקדוש ברוך הוא שהיה לה חבר טוב ורחמן כמוני שהציל אותה משני נסיונות לפגוע בעצמה, אני עזרתי לגברת הזו ממקום טוב ומתוך אמונה שהיא לא כזו נוכלת ורמאית. רק לאחר שטסתי לחו"ל הבנתי מתוך הכתבות שפורסמו בעניינה כי מדובר ברמאית סדרתית. אם מיכל קליינמן היתה נותנת לי 24 מליון שקל הייתי שמח להגיד שקיבלתי ממנה סכום כזה. אני מאוד מופתע לשמוע את הדברים האלה, ואם אתבקש להשיב על שאלות של גורמי החוק אעשה זאת. עד שבית משפט לא יקבע אחרת אין לי מה להוסיף בנושא".

(מקור)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר