בית מאור ישראל | האזינו

הרב מוצפי: 'הקבלן 45' זה - "בית המקדש של הדור שלנו"

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מתייחס להקמת 'בית מאור ישראל' במעונו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל ברחוב הקבלן 45 ואומר כי "זה בית המקדש של הדור שלנו" | האזינו (חדשות, חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הגר"ב ציון מוצפי ומרן פוסק הדור זצ"ל בחדר הלימוד ברחוב הקבלן (צילום: יעקב כהן )

בית מאור ישראל: הגאון רבי בן ציון מוצפי, מבכירי הפוסקים הספרדים, מתייחס להקמת 'בית מאור ישראל' במעונו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל ברחוב הקבלן 45 ואומר כי מדובר בבית המקדש של הדור.

לדברי הרב: "האם אנחנו יכולים לתאר לעצמנו מה מרן היה יושב שם בלילות ובימים, ובערבי שבתות. אני עיני ראו ולא זר. ראינו את זה בעיניים. אז בואו לתאר לנו, איזו סיעתא דשמיא, איזה רוח הקודש שרתה שם ושורה שם באותו החדר".

הרב מוצפי סיפר: "אני יצאתי מגדרי, ואף על פי שאני מרגיש לא הכי טוב, אבל תודה לאל ותודה למתפללים שהתפללו לרפואתי, אני מרגיש חובה קדושה מאוד להדגיש ולהפציר לציבור לבוא ולעזור ולתת שכם ולהירתם לבית הגדול הזה".

הגאון רבי בן ציון מוצפי הוסיף על קדושת המקום: "אנחנו לא יכולים לתאר, זה בית מקדש ממש, זה בית המקדש של הדור שלנו, זה הבית הזה שמרן ישב לכתוב שם דברי תורה והוציא משם ספרים. מילה אחת שלו איזה עולמות ברא, איזה עולמות העמיד".

על הקמת 'בית מאור ישראל' אומר הרב: "אין ספק שנשמתו הטהורה תהיה לה נחת רוח עצום, הוא מליץ טוב על מי שיעזור בנושא הזה. זה נושא מאוד חשוב, זה בנפשנו, אנחנו בדור מאוד יתום, אין לנו מורה צד כמו שהיה לנו את מרן, חבל שהפסדנו אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר