בחירות 2016 בארה"ב

למה החרדים צריכים להצביע להילרי קלינטון?

"אני מקווה שלא יהיו הפתעות", אומר שלדון שורר, עד לא מכבר יו"ר המפלגה הדמוקרטית בישראל, ומונה את כל הסיבות מדוע הציבור החרדי והדתי צריך לתמוך בהילרי קלינטון (עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הילרי קלינטון ושלדון שורר (צילום: שאטרסטוק, באדיבות המצלם)

"אני מקווה שלא יהיו הפתעות לא נעימות שעלולות לשבש את הניצחון", כך אומר שלדון שורר, חבר המפלגה הדמוקרטית ועד לא מכבר היו"ר של המפלגה בישראל, בראיון מיוחד ל"כיכר השבת".

שאלנו את שורר - מה הסיכויים לדעתך של הילארי קלינטון לנצח את הבחירות? "הסיכוי שלה, לדעתי, הוא הרבה יותר טוב משל דונלנד טראמפ - זאת על אף שהפערים בסקרים הצטמצמו", אומר שורר ומסביר כי "היא עדיין היא מובילה במספיק מדינות במספר האלקטורים שזה מה שקובע".

שורר מביע תקווה "שלא יהיו הפתעות לא נעימות שעלולות לשבש את הניצחון". לדבריו: "אנחנו פנינו לכל הבוחרים ללא הבדל בין חרדים, דתיים וחילונים.ל א עשינו אכן מאמץ מיוחד דווקא לציבור החרדי אבל אני חושב שכל הבוחרים עושים חשבון מי המועמד הכי טוב לישראל ולארה"ב וההכרעה היא חד משמעית שהילארי היא המתאימה ביותר".

שורר עם הילרי קלינטון. ארכיון

"היא גם תומכת עשרות שנים בביטחון ישראל ואומרת שזה לא עניין למשא ומתן וגם אומרת שאי אפשר לכפות הסדר בין הצדדים על ידי צד שלישי אלא הכל צריך להיות מבוצע במשא ומתן ישיר בין ישראל לפלסטינים".

שורר מוסיף ואומר כי "נכון שבעבר אולי הדתיים והחרדים היתה להם סיבה להרגיש קצת יותר בנוח במפלגה הרפובליקנית שהינה יותר שמרנית ויותר דתית וגם הביעו תמיד מסר על חשיבות מעמד המשפחה וכיוצא בזה אבל עכשיו דווקא בגלל שטראמפ הוא המעמד ממול, הרי שוודאי שהוא לא הדוגמא הטובה לאיש מוסרי וזאת בלשון המעטה".

שורר עם ביל קלינטון. ארכיון

שורר לא בוחל במילים נגד טראמפ ואומר: "כל היחס שלו לנשים, השקרים שלו, הרמאויות שלו ובכלל חוסר היציבות הבולט זה מראה ההפך מאדם מוסרי ולכן רבים לדעתי יימנעו מלהצביע לאדם שידוע בחוסר ערכים".

"אני מצפה שנראה תמיכה גדולה גם בציבור הדתי והחרדי על רקע כל הפרשיות האחרונות", הוא אומר ומוסיף בגיחוך: "בתור ילד אני זוכר שהנשיא היה דוגמא ומופת לכלל האזרחים. איזה דוגמא יהיה דונלנד טראמפ?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר