בעקבות "כיכר השבת"

פינדרוס: המשבר - גדול; אסור לתת היתרי בניה בהר חוצבים

סגן ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס אומר כי פקק התנועה מדי בוקר בכניסה לעיר הוא המשבר הכי גדול ומציע, בשיחה עם "כיכר השבת", הצעה שתחייב להביא פתרון (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
פקק שלא נגמר (צילום: באדיבות המצלם)

המצור בשכונת רמות בירושלים: סגן וממלא מקום ראש העיר יצחק פינדרוס מתייחס בצהריים (חמישי) בשיחה עם "כיכר השבת" למצור התחבורתי המתרחש מידי בוקר בשכונת רמות בירושלים. "מדובר במשבר הגדול ביותר שידעה ירושלים בשנים האחרונות", הוא אומר וקורא לאסור את מתן היתרי הבניה בהר חוצבים עד לפתרון המצוקה.

קרא עוד:

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר פינדרוס כי "המצב הזוי ומטורף. זה לדעתי המשבר הגדול ביותר שידעה ירושלים בשנים האחרונות. חייבים פתרונות מחוץ לקופסה עד לכביש 22".

ממתינים שעה עד היציאה מהשכונה. הפקק ברמות, הבוקר

לדבריו: "אני משקיע בכל יום שעות בעניין הזה יחד עם מנכ"ל העירייה, יש כמה דברים בצנרת אבל צריך יותר. העברנו כסף לכביש בתוך הר חוצבים שיקל קצת ויצא לביצוע, מתכננים כרגע כיכר וביטול שמאלה מתמיר, אבל צריכים עוד פתרונות".

חלק מתושבי רמות טוענים כי המצב החמיר דרמטית בשל הקמת 'בנק ישראל' בהר חוצבים והגעת אלפי העובדים. פינדרוס אומר כי "המצב החמור נוצר בגלל כלל הר חוצבים ברור שכל תוספת מכבידה על התנועה".

ממתינים שעה עד היציאה מהשכונה. הפקק ברמות, הבוקר
הפקקים ברמות

ממלא מקום ראש העיר מוסיף ומצהיר כי "אני מתנגד לתת היתרי בניה נוספים להר חוצבים עד למציאת פתרונות מיידים לפקק, אני מתכוון לבוא בבקרים לשם ולהביא איתי את מקבלי ההחלטות לראות מה התושבים עוברים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר