בעקבות "כיכר השבת"

המשנה לראש העיר דב קלמנוביץ: "נשחרר את רמות לחופשי"

המצור בירושלים בכביש גולדה מאיר, מטריד גם את המשנה לראש העיר דב קלמנוביץ. בשיחה עם "כיכר השבת" הוא מספר כי הזמין את שר התחבורה לסיור ומספק פתרונות (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
דב קלמנוביץ (צילום: גרשון אלינסון Flash90)

המצור על שכונת רמות: המשנה לראש עיריית ירושלים דב קלמנוביץ, תושב שכונת רמות, הזמין את שר התחבורה ישראל כץ להגיע ולסייר בכבישים בשעות הבוקר בכדי ללמוד מקרוב על המצוקה הגדולה של אלפי תושבי שכונת רמות התקועים בפקקים מידי בוקר במשך שעות.

קרא עוד:

לדברי קלמנוביץ: "ישנם פתרונות ישימים וחייבים לקדמם, אחרת המצב רק יחמיר. אחד הפתרונות שניתן ליישם הוא בניית מחלף יציאה לכביש 9 מהר חוצבים. כיום כל מי שרוצה להתחבר לכביש המחבר בין שדרות בגין לכביש 1 באזור צפון העיר חייב לרדת לרמות וכניסה של רכבים רבים מחוץ לעיר לשדרות גולדה מעמיס מאוד על התנועה שם".

הפקק שלא נגמר (צילום: אבי דנינו)

המשנה לראש העיר הוסיף: "מעבר לפתרונות כאלה ואחרים גם ישנם צעדים שיש לבלום כגון התנגדות להקמת חניון אוטובוסים בצומת רמות שבעבר התנגדתי להקמתו. החניון אושר ועוד לא קם, וכבר יש פקקי ענק. מה יהיה כשיקום? אלפי אנשים מאחרים לעבודה וללימודים וזו מציאות בלתי נסבלת".

כמו כן, קלמנוביץ פנה למנהל הקהילתי לקיים מפגש תושבים לטובת חשיבה על פתרונות ופעולות להמשך.

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר קלמנוביץ כי "המציאות הזו היא פשוט בלתי נסבלת. עדיף להישאר בבית ולצאת שעתיים אחרי מה שתכננת כי בלאו הכי תיתקע שעתיים בפקק".

"חייבים למצוא פתרון למצור", הוא מוסיף, "ובכוונתי לפעול כדי לשנות את המציאות. הזמנתי את שר התחבורה לסיור במקום ואפעל מול התושבים והגורמים בעירייה כדי לשחרר את רמות לחופשי".

>> גם אתם סובלים מהפקק? נתקעים בו מדי בוקר?
מערכת "כיכר השבת" ממתינה לסיפור שלכם - כאן <<

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר