מצור בירושלים • בעקבות "כיכר השבת"

ברקת הורה לבכירי העירייה להתייצב בכביש רמות ביום א'

המצור בירושלים, בכביש גולדה מאיר, הועלה לסדר היום ב"כיכר השבת" - ובכירי העירייה מתגייסים למצוא פתרון. ביום ראשון: ראש העיר, סגניו ומנהלי האגפים יסיירו בשטח ויחפשו פתרון (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש העיר ניר ברקת וסגנו יוסי דייטש (צילום: באדיבות המצלם)

המצור בירושלים: ראש העיר ירושלים ניר ברקת יגיע ביום ראשון הקרוב, בשעה 07:00 בבוקר, לבחון מקרוב את מצוקתם של עשרות אלפי תושבי שכונת רמות והנכנסים לירושלים מכביש 443 הממתינים במשך שעות בפקקים בכביש גולדה מאיר.

ל"כיכר השבת" נודע כי ברקת הודיע לכל ראשי האגפים, למהנדס העירייה וגורמי המקצוע, להתייצב ביום ראשון בבוקר בכביש רמות בכדי לנסות ולמצוא פתרון לפקקי הענק בשכונה.

קרא עוד:

כמו כן, נציגי של משטרת ירושלים ומשטרת התנועה יתייצבו בסיור בכדי לתת את חוות דעתם לנושא. בסיור ישתתפו ראשי הסיעות החרדיות בעיר ובראשם סגני ראש העיר יוסי דייטש ויצחק פינדרוס.

סגן ראש העיר יוסי דייטש אמר ל"כיכר השבת": "נושא הפקקים בכביש רמות הוא בלתי נסבל. כבר כמה שנים שהתושבים סובלים. המבקשים לצאת מרמות בשעות הבוקר מאחרים למקומות עבודה ומאחרים ללימודים. בשבוע האחרון אנשים התחילו ללכת ברגל והגיעו לפני האוטובוס.

"ביום ראשון סיעת יהדות התורה תקיים סיור בשטח עם גורמי המקצוע בראשות ראש העיר ואני בטוח שיימצא פתרון בהקדם".

מוקדם יותר, בשיחה עם "כיכר השבת" אמר מ"מ וסגן ראש העיר יצחק פינדרוס כי "המצב הזוי ומטורף. זה לדעתי המשבר הגדול ביותר שידעה ירושלים בשנים האחרונות. חייבים פתרונות מחוץ לקופסה עד לכביש 22".

ממלא מקום ראש העיר הוסיף והצהיר כי "אני מתנגד לתת היתרי בניה נוספים להר חוצבים עד למציאת פתרונות מיידים לפקק, אני מתכוון לבוא בבקרים לשם ולהביא איתי את מקבלי ההחלטות לראות מה התושבים עוברים".

המשנה לראש העיר דב קלמנוביץ אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "המציאות הזו היא פשוט בלתי נסבלת. עדיף להישאר בבית ולצאת שעתיים אחרי מה שתכננת כי בלאו הכי תיתקע שעתיים בפקק".

"חייבים למצוא פתרון למצור", הוא הוסיף, "ובכוונתי לפעול כדי לשנות את המציאות. הזמנתי את שר התחבורה לסיור במקום ואפעל מול התושבים והגורמים בעירייה כדי לשחרר את רמות לחופשי".

>> גם אתם סובלים מהפקק? נתקעים בו מדי בוקר?
מערכת "כיכר השבת" ממתינה לסיפור שלכם - כאן <<

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר