תיעוד

רבבת תלמידות 'בני יוסף' בעצרת ענק ב'הארנה'

למעלה מעשרת אלפי תלמידות רשת החינוך 'בני יוסף' השתתפו בצהריים בכנס לזכרו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, באצטדיון 'הארנה' בירושלים (חרדים)

(צילום: יעקב כהן )

למעלה מעשרת אלפי תלמידות רשת החינוך 'בני יוסף' הגיעו הצהריים (חמישי) לאצטדיון 'הארנה' בירושלים להשתתף בכנס לזכרו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, במלאת שלוש שנים להסתלקותו.

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן אמר לתלמידות: "אשריכן בנות ישראל שזכיתן להתחנך במקומות של תורה ויר״ש. לנשים יש כוחות גדולים. כל התורה של הבעל וחינוך הילדים הוא בזכותכן. יהי רצון שתמשיכו בדרך הזו ובזכות נשים צדקניות נגאלו אבותנו".

הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף אמר: רשת החינוך הוקמה על ידי מרן האבא, והיום אנחנו צריכים לראות את הנהגותיו וללמוד ממנו. מרן לא היה נשאר יום אחד בבית אלא כל ערב היה יוצא לשיעורי תורה. הרבנית ע"ה מעולם לא התלוננה על כך אלא המתינה שיחזור בלילה והגישה לו אוכל. הזכות של הנשים בעולם הבא זה בגלל שמסייעות לבעליהם בלימוד התורה".

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני אמר: "כל ייסוד הבית היהודי תלוי באשה, ולכן היא צריכה לחשוב טוב במה למלא את הבית שלה וזה תלוי איסה חינוך היא קיבלה".

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז קרא לבנות לשמור על שנות הנעורים ולנצל אותן לרוחניות.

מנכ"ל הרשת חיים ביטון פתח בנאומו בשבח בנות ישראל שהם עמוד התווך של הבית היהודי, והדגיש את המסירות של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל לחינוך הילדים על טהרת הקודש.

ביטון שיבח את פועלו של הגר"ד יוסף, יו"ר ההנהלה "אשר עושה ליחות כימים בפריחת הרשת, וכן את פועלו הגדול של השר דרעי בתחום המייחס לו חשיבות עליונה. גם אם הוא בישיבה דחופה עם רה"מ ואני מתקשר בקשר לרשת החינוך הוא מפסיק הכל ומטפל רק בזה".

אריה דרעי אמר אמר בנאומו: "בחרנו לקיים את כנס הזיכרון המרכזי למרן דווקא לתלמידות הרשת, כדי לתת להדגיש את חשיבותן של בנות ישראל המקבלות חינוך יהודי טהור"

דרעי העלה שיבח את פועלו של מנכ"ל הרשת חיים ביטון "בביסוס רשת החינוך ובהתמסרות יומם ולילה למען המשך הצמיחה וגידול המוסדות".

את המשא המרכזי נשא הגר"ד יוסף שאמר: "אושר ממלא את ליבנו לראות את האולם הזה מלא בתלמידות. ברוך ה יש לנו את שלנו. אנחנו לא צריכים טובות של אף אחד.

"בשביל ילדינו אנחנו רוצים את הטוב ביותר ולכן אנחנו שולחים אותם לרשת. בואו הצטרפו למהפכת החינוך של ש״ס. אל תקשיבו למלעיזים. הנעשות שלי לומדות ברשת שלנו ויש לי נכד שלומד ברשת. כמה אני שמח על כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר