פה יקר יותר

העולם מסביר פניו לנופשים במלון; ישראל הרבה פחות

עונת החורף החלה, איתה בדרך כלל מגיעה גם תקופה שזול יותר לנפוש בה במלון - אך בדיקה מגלה כי בישראל ההוזלה כעת הרבה פחות משמעותית מבשאר יעדי התיירות בעולם (תיירות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בדיקה באתר 'הוטלס קומביינד' מגלה: השחיקה במחירי מוצרי התיירות בעונת החורף שכבר החלה ומתמקדת בעיקר בטיסות, מגיעה גם למלונות היוקרה בעולם. השורה התחתונה היא, כי אפשר היום לבלות במגוון מלונות 5 כוכבים בחו"ל במחיר של פחות מ-200 שקל ללילה.

לעומת זאת בישראל, במרכז הארץ, ירדו בתקופה זו מחירי מלונות 5 כוכבים בפחות מ-20 אחוז, על אף שעונת הקיץ מאחורינו. הירידה המתונה - יחסית לעולם - במחירים, משקפת ככל הנראה ביקוש חזק לתיירות - מה שמאפשר לשמור על רמת מחירים היקרים יותר מחופשה בחו"ל.

הסיבה למחירים הזולים ביעדי התיירות בעולם, היא העובדה שחודש נובמבר נחשב לחודש חלש בעולם התיירות. לדברי איל סגל, מנכ"ל אתר חיפוש המלונות הוטלס קומביינד ישראל, "מלונות פאר ימשיכו להציע את עצמם במחיר מוזל עד לתקופת החגים הנוצרית".

"בתקופה הנוכחית חלה בחו"ל ירידה גורפת בענף של עשרות אחוזים שפחות מורגשת במלונות זולים, אך במלונות יקרים נחסכים מאות שקלים במחיר ללילה ואלפים במחיר החופשה הכולל", הוא מסביר לעיתון 'גלובס' שמפרסם את הידיעה.

כך במלון President Hotel בפראג שבדרגת 5 כוכבים ניתן לקבל לילה ב-224 שקלים; מלון Civitas Rethymnae בכרתים מציע לילה ב-183 ש"ח; במזרח הרחוק אפשר להרוויח את מלון Marina Boutique במלדיבים במחיר של 259 שקלים ללילה, ובמלון premier Hotel Dongdaemun בסיאול מוצע לילה במחיר של 257 שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר