סערת התמונה

יוכי אפוליון: "במקום לתת כבוד לתורה - משמיצים אותי"

יוכי אפוליון, כוכבת תכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" שצולמה ליד ספר תורה שהכניסה משפחתה והסעירה מחנכים ורבנים: "לא כתבתי אות בספר. בחרו להשמיץ אותי" (ברנז'ה, אנשים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ספר התורה שהוכנס לעילוי נשמת אביה של אפוליון (צילום: מתוך אינסטגרם)

התמונה שפורסמה אמש (רביעי) ב"כיכר השבת" ובה נראתה יוכי אפוליון, כוכבת תכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" כשהיא יושבת ונוצת קולמוס בידה לצד ספר תורה שהוכנס לישיבה בבני ברק לזכרו של אביה הרב בנימין ז"ל - עוררה סערה רבה בקרב גורמים שונים בציבור החרדי.

רבנים ומחנכים טענו כי מדובר בחילול השם לכאורה, אך מנגד עסקנים מקורבים למשפחה הבהירו כי מדובר ב"סערה בכוס מים", כהגדרתם. יוכי אפוליון עצמה, הכחישה הערב מכל וכל בשיחה עם "כיכר השבת" את השמועות הזדוניות כאילו כתבה אות בספר התורה.

"זה היה אירוע נדיר ומיוחד של הכנסת ספר תורה לעילוי נשמת אבי זצ"ל" היא אומרת ל"כיכר השבת", "יום מרגש שחיכינו לו שנה שלמה. אימי היקרה התעקשה שבסיום שנת האבל שלנו נכתוב ונכניס ספר תורה לעילוי נשמתו. ימים וחודשיים רבים שרקמו עור וגידים ליום המיוחל הזה".

"אבא שלי היה אדם אהוב ומסור ובשבילנו הוא הכל - הן בחייו והן במותו. הוא השאיר לנו משפחה מיוחדת במינה" אומרת יוכי. "מקומם לראות אנשים שלא מכירים ולא מגלים טיפת רגישות ובוחרים להגיב ולומר דברים ללא שחר".

לעצם התמונה עצמה, היא מסבירה כי "ספר התורה היה אצלנו בבית על השולחן וכל המשפחה התיישבה סביבו בדמעות מעורבות של גיל ועצב. קיבלנו את הזכות להתייחד עם ספר התורה כמה רגעים לפני שאלפים נהרו להשתתף במעמד. מתוך הרגעים המשפחתיים, בחר אדם זר לתעד תמונה שבה אני מחזיקה קולמוס בעודי יושבת ליד ספר התורה וליד רב ירא שמים. לקחת תמונה אישית ולעשות בגללה עליהום? זאת חוצפה".

יוכי אפוליון מבהירה בהמשך השיחה כי "מיותר לציין שלא כתבתי אות ולא חצי אות. להיפך, ברגעים האלה נכחו רבנים רבים וצדיקים, וספר התורה נשמר בקדושה וטהרה. כל השמועות ברשתות החברתיות בציבור החרדי אין להם שום אחיזה במציאות".

"אינני יודעת מה האינטרסים של אלו שבמקום לתת כבוד לתורה בוחרים להשמיץ ללא בסיס", אומרת אפוליון ומסיימת בנימה אישית: "אני חייבת לציין שזה היה אירוע משמעותי עבורי ועבור משפחתי - מרגש ומיוחד שטרם נראו כמותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר