בעקבות "כיכר השבת"

משבר המצור על רמות: בכירי העירייה התכנסו לדיון חירום

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הגיע הבוקר לשכונת רמות, כדי לדון בנושא הפקקים סביב השכונה שהפכו לבלתי נסבלים. 15 חברי מועצה ונציגי המשרדים הרלוונטיים נכחו בדיון (אקטואליה, בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: נתנאל לייפר, כיכר השבת)
דבריו של יוסי דייטש בדיון

לאחר העלאת המודעות ב"כיכר השבת" לסבלם של תושבי שכונת רמות, השכונה הגדולה בירושלים, על פקקי הענק שנוצרים מידי בוקר בציר גולדה מאיר, הגיע הבוקר בשעה שבע וחצי לקניון רמות ראש העיר ניר ברקת מלווה בסגניו ובחברי מועצה רבים, כמו גם נציגים של משרד האוצר והתחבורה, בכירים במשטרה ובחברת אגד.

ממלא מקום מנהל אגף תחבורה ותשתיות בעיריית ירושלים קובי ממליה, הציג את מפות האזור ואת מוקדי הבעיה, וטען כי בשלב ראשוני יש לבצע שינויים בפניות להר חוצבים ולבטל את הצורך ברמזורים - באמצעות כיכרות שיוצבו בכמה מקומות וביטול הכיכר הקיימת כרגע בפתח הר חוצבים, מצידה של תחנת הדלק.

בפגישה הציגו הבכירים כמה פתרונות אפשריים - חלקם בטווח הזמן הקצר, כחצי שנה, וחלקם ארוכי טווח שבנייתם תארוך שנים ארוכות, כשעיקר הטענות כלפי כמות הרכבים הרבים של אנשי הר חוצבים והמחלף שהיה אמור להיבנות ישירות אל הר חוצבים מכביש 22.

כרגע נראה שאין פתרון שישנה כבר בטווח הקצר את המצב אלא רק ישפר אותו במעט. פתרונות דוגמת שאטלים להר חוצבים ונתיב תח"צ (תחבורה ציבורית) שייבנה ויאפשר רק לרכבים עם ארבעה נוסעים לנסוע בהם, יקלו אולי במעט על העומס אך עדיין לא יהוו פתרון ממשי.

מחר אמורה להתקיים פגישה בין בכירי עיריית ירושלים לבין משרד האוצר, כדי לדון בתקצוב של הנושא ובקידום הפתרונות.

"כיכר השבת" ימשיך לעקוב ולדווח - עד לפתרון הבעיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר