הפרקליטות דורשת לדחות את שחרורו של קצב

פרקליטות המדינה דורשת לדחות את דיון וועדת השחרורים בעניינו של הנשיא לשעבר משה קצב בטענה כי לא הוגשה חוות דעת רלוונטית, פרקליטו של קצב "הגיע הזמן לשים קץ לסאגה" (חדשות)

קצב בחופשה מהכלא (צילום: גדי קבלו, "ידיעות אחרונות" )

דחייה נוספת אפשרית בשחרורו של הנשיא לשעבר משה קצב מהכלא: פרקליטות המדינה דורשת לבטל את הדיון בוועדת השחרורים האמורה להתכנס בחודש הבא ולבחון את שחרורו של הנשיא לשעבר קצב מהכלא, הפרקליטות טוענת כי לפי שעה לא הוגשה חוות הדעת של שירות בתי הסוהר על תכנית הטיפול אותה אמור קצב לעבור עם שחרורו מהכלא, עוד טוענת הפרקליטות כי לא חלף די זמן מהבקשה הקודמת.

פרקליטיו של קצב מותחים ביקורת חריפה על הודעת הפרקליטות ועורך דינו של קצב עו"ד ציון אמיר אמר "אין לי אלא להביע תדהמה וצער גדול נוכח עמדת התביעה", לדברי אמיר "מועד הדיון נקבע בהתאם להחלטה של וועדת השחרורים. מעבר לכך יש לנו הרבה מאד מה לומר ונאמר זאת בדיון שיתקיים ב-11 בדצמבר. הופעתי במאות אם לא יותר דיונים מסוג זה ומעולם לא נתקלתי בעמדה כל כך מופרכת כמו זו. הגיע העת לשים קץ לסאגה הטרגית והמייסרת הזאת ולשלוח אותו (קצב כ"ה) לחופשי לאחר חמש שנים בבית הסוהר".נציין כי וועדת השחרורים שע"י שירות בתי הסוהר דחתה לפני כחצי שנה

את בקשתו של קצב להשתחרר שחרור מוקדם לאחר שריצה כבר חמש שנים מתוך שבע שנות מאסר שנגזרו עליו לאחר שהורשע חמורים.

הפרקליטות טענה בזמנו כי קצב לא עבר טיפול שיקום בכלא ולא הביע חרטה על מעשיו ובהודעה הרשמית של הפרקליטות נאמר בזמנו "הוועדה התרשמה כי האסיר תופס עצמו כקרבן, עסוק בהאשמת גורמים חיצוניים במצבו, מתנהל עדיין בצורה כוחנית ועסוק בעצמו, בצרכיו, בהפסדיו ובמחיר שהוא ומשפחתו שילמו בלבד. האסיר לא הביע חרטה על מעשיו אל רק ציין את המחיר הכבד ששילם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר