ציוצים צייתניים

למה חשבון הטוויטר של טראמפ הלך לישון ערב הבחירות?

הדיווח שהודלף מתוך מטה הבחירות של המועמד הרפובליקני מהיר הלשון, מלמד: מישהו - או מישהי מאוד מסויימת - הדמים את החשבון הפופולרי שניפק אין ספור סקנדלים לאורך הקמפיין (ברשת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דונלד טראמפ (צילום: a katz / Shutterstock)

חשבון הטוויטר של המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ משדר היום רוגע נדיר. יממה לפני הבחירות, אין ציוצים פרובוקטיביים כתמיד והטוויטר שלו שקט מאי פעם. לפי הניו יורק טיימס מהיום (שני), הסיבה לכך היא שמנהלי הקמפיין של טראמפ שללו ממנו את זכויות הגישה לרשת החברתית.

כידוע, ציוציו הפוגעניים והלוחמניים של דונלד סיבכו אותו כבר הרבה פעמים לאורך הקמפיין האחרון. מנהלת הקמפיין, לפי כמה דיווחים זו היא לא אחרת מבתו אייונקה, החליטה לנקוט בגישה מונעת והשתלטה ככל הנראה בימים האחרונים על חשבון הטוויטר הפופולרי.

בפועל, ככל הנראה, טראמפ מכתיב ציוצים שהוא רוצה להעלות לחברי הקמפיין, ומאפשר להם מרווח זמן שיוכלו לערוך אותם. זה מה שמסביר את אופי הציוצים שמקדמים עצרות בחירות ומודים לתומכים - ללא ההתלהמות המוכרת.

הנשיא ברק אובמה כבר מיהר בעצרת בחירות לטובת קלינטון, בפלורידה, לעשות שימוש בדיווח זה של הניו יורק טיימס: "נראה שמנהלי הקמפיין שלו לקחו לו את הטוויטר. אם מישהו לא יכול לשלוט בחשבון הטוויטר שלו, איך הוא יוכל לשלוט בפצצת גרעין", הוא התריס כנגד המועמד הרפובליקני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר