ושבו לגבולן

ניצולות יד לאחים: "מצפים לילדינו מרמאללה ושכם"

במסגרת יום טיולים מיוחד שנערך לעשרות ניצולות יד לאחים מרחבי הארץ, התקיים ביקור מיוחד במתחם קבר רחל, לרגל יום פטירתה שיחול בימים אלו: "כמו שרחל מבכה על בניה, כך גם אנחנו מצפים לילדינו שישובו מהכפרים, מרמללה, שכם, חברון ועזה" (בארץ, שיווקי)

ילדי ניצולות יד לאחים בתפילה בקבר רחל (צילום: דוברות יד לאחים)

במסגרת יום טיולים מיוחד שנערך לעשרות ניצולות יד לאחים מרחבי הארץ, התקיים ביקור מיוחד במתחם קבר רחל, לרגל יום פטירתה שיחול בימים אלו.

"ההתרגשות בקרב הניצולות הייתה רבה", מספרים ביד לאחים, ואחת מהן אף התבטאה בהתרגשות כי "ההתרגשות אצל אמא רחל, היא כמו שפגשתי את אמא שלי לאחר זמן ממושך שלא ראיתי אותה".

ניצולה אחרת, ששניים מילדיה עדיין נמצאים בכפר ערבי וכל העת נעשים מאמצים לחילוצם, אמרה כי "אנו יודעים שרחל מבכה על בניה וכך גם אנחנו מצפים לילדינו שישובו מהכפרים, מרמללה, שכם, חברון ועזה" - בהתייחסה גם לילדיהן של ניצולות אחרות שמטופלות ביד לאחים, שילדיהן נשארו מאחור.

בהמשך היום, ולרגל יום ההילולא של מרן הראשל"צ הרב עובדיה יוסף זצ"ל, עצרו הניצולות בציונו והעתירו בתפילה מרגשת. הניצולות הוותיקות העלו זיכרונות מרגשים מהביקורים אצל מרן זצ"ל שערך יד לאחים, ומהברכות שהרעיף עליהן ועל ילדיהן.

את היום המיוחד סיימו הניצולות וצוות המלוות, בסעודה מיוחדת בהודיה לה' על שזכו לשוב לגבולן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר