מדריך: 7 טיפים שימושיים לצילום אנשים טוב יותר

כי סלפי זה כיף, אבל אין כמו תמונה איכותית שתופסת את כולם ומחמיאה לכולם - כן, זה אפשרי. מדריך: 7 טיפים שימושיים לצילום אנשים טוב יותר, גם אם אתם רק עם סמארטפון (צילום, סטייל)

"צילום עצמי" מעולה אבל מה קורה על הפנים שלכם? (צילום: shuttersock)

השתמשו בצילום-עצמי

כל סמארטפון ומצלמה מציעים מצב של "צילום עצמי" (self timer), בעזרתו אתם יכולים להצטלם עם הנוף היפה, גם אם אין אדם נוסף איתכם והסלפי תופס רק את הפנים שלכם ומפחית משמעותית את איכות התמונה. ממקמים את המכשיר במרחק מסוים, מגדירים כמה שניות השעון יתקתק לפני שהתמונה תצולם ונעמדים בתנוחה הרצויה. לשדרוג הצילום, שווה להשקיע בחצובה זולה שתשמור על המצלמה יציבה וממוקדת.

אל תחששו למקם כל אחד

כן, הגבוהים צריכים להיות מאחור, אבל אם כולם בשורה אחת, וודאו שאלה שעומדים בצדדים לא יטו את גופם יותר מדי לכיוון מרכז התמונה. ברוב המקרים הם פשוט יצאו מעוותים. קחו פיקוד ודרך העדשה החליטו איך כל אחד צריך לעמוד. הם יודו לכם אחר כך.

דעו מה לעשות עם הזרועות והידיים

רוצים למנוע תמונה מביכה? בדקו ששפת הגוף של המצולמים (במיוחד מיצוב הזרוע וכף היד)"עוברת מסך", וסייעו להם בכך. גם אם זה מרגיש מוזר לביים תנוחות, תאמינו לנו: זה ישתלם.

שימו לב לבגדים

בתמונה קבוצתית חשוב לשים לב לבגדים בצבעים זהים או דוגמאות מתנגשות (לדוגמה, שני אנשים בסוודר צהוב שעומדים אחד ליד השני מושכים אליהם את מרכז התמונה באופן בלתי מאוזן). העניקו לתמונה עומק נוסף בעזרת העמדת המצולמים בפיזור צבעים יצירתי.

הפכו את כולם לרזים יותר

הורו למצולמים לפנות מעט הצידה ולשלוח רגל אחת קדימה (לא בהגזמה), מה שיפחית את המרחב שהם תופסים בתמונה ויגרום להם להיראות רזים יותר. אם מדובר בארבעה מצולמים או יותר, קבעו מצולם שיהווה את מרכז התמונה והשאר יפנו אליו מימין ומשמאל.

למדו את כולם מהו "חיוך רך"

כיווץ קל של העיניים, הידוק עדין של שרירי הפנים וללא שיניים - אלה כללי "החיוך הרך". או איך שאנחנו קוראים לזה: הטריק הקטן שיוציא אתכם פוטוגניים ויציל לכם את האלבום. כך עושים את זה נכון + איך זה עובד.

נסו להיראות כמה שפחות מבוימים

ב-6 הסעיפים הקודמים למדנו איך לביים את התנוחות בדרך לתמונה המושלמת, אך כדי שהיא תהיה מושלמת באמת - השתדלו להיראות כמה שפחות מבוימים, כאילו נתפסתם כך לגמרי במקרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר