המשבר בחיפה

"יהב מתאכזר": מאות ילדי "נתיבות משה" שוב שובתים

ועד הורי בית הספר התורני "נתיבות משה" בחיפה החליט להשבית שוב את הלימודים, עד למציאת פתרון. אמש הפגינו הילדים והוריהם בקריאות: "יונה יהב מתאכזר" (חדשות, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הפגנת הילדים מול העירייה (באדיבות המצלם)

המשבר בבית הספר התורני בקריית שמואל מחריף: לאחר שעברו למעלה משלושה שבועות מתאריך הצגת המסקנות על ידי הוועדה שכינס שר החינוך נפתלי בנט לפתרון המשבר, החליט וועד הורי בית הספר התורני "נתיבות משה" להשבית שוב את הלימודים.

בוועד ההורים טוענים כי שום פתרון לא הוצג וכי אף גורם רשמי מטעם הוועדה לא יצר איתם קשר. לטענתם, פגישותיו של יו"ר הוועדה, תמיר בן משה, עם ראש העיר חיפה יונה יהב, הגיעו למבוי סתום ויהב סירב לכל פתרון שהוצע על ידי הוועדה.

כזכור, בתחילת שנת הלימודים הושבתו הלימודים בביה"ס נתיבות משה, במחאה על מבנה ביה"ס הבלתי כשיר ללימודים, שחלקים ממנו אף נסגרו על ידי משרד הבריאות.

במהלך ההפגנות הגיעו להזדהות עם התלמידים ח"כ יעקב מרגי מש"ס וח"כ יעקב אשר מיהדות התורה שהביעו תמיכה בעיצומים ודרשו מראש עיריית חיפה יונה יהב למצוא פתרון דחוף למצוקת המבנים.

לבקשת משרד החינוך, חזרו הילדים ללימודים עד להצגת פתרון במועד מוסכם - אך זה בושש מלהגיע - והלימודים שוב הושבתו.

בעת בה התקיימו לימודים בבית הספר, נפצעו מספר ילדים בצורה חמורה, בשל הדוחק, הצפיפות ואי כשירותו של המבנה. כפי שפורסם ב"כיכר השבת" במהלך ביקור של יו''ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אף נפצעה אחת התלמידות ופונתה מביה"ס לבית חולים, בשל ברזל שננעץ ברגלה.

אתמול, יום שלישי, קיימו ההורים והילדים הפגנות מחאה מול העירייה ומול ביתו של יונה יהב וקראו: "יונה יהב מתאכזר לילדים דתיים".

ההורים מבהירים כי ישביתו את הלימודים עד אשר יוצג פתרון מוסכם. "לא ניתן לילדים נוספים להיפצע ולא נסכן את שלומם ובטיחותם של ילדינו.", הם אומרים. "יונה יהב חייב להתעורר ולהתייחס לילדינו כפי שהוא מתייחס לשאר הילדים בעיר. ילדינו אינם בנים חורגים ליהב ולחיפה".

הפגנת הילדים מול ביתו של יונה יהב
הפגנת הילדים מול ביתו של יונה יהב
הפגנת הילדים מול העירייה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר